تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 14 مهرماه 1388  

 

اولین روزنامه سه بعدی ایران ۲۵ مهرماه منتشر می‌شود

 
 

جانشین مدیرمسوول روزنامه جهان اقتصاد گفت :روزنامه جهان اقتصاد از 25 مهرماه با تقویت رویکردهای فرهنگی و اجتماعی و به صورت سه بعدی منتشر می‌شود.  

 
 

جانشین مدیرمسوول روزنامه جهان اقتصاد گفت :روزنامه جهان اقتصاد از 25 مهرماه با تقویت رویکردهای فرهنگی و اجتماعی و به صورت سه بعدی منتشر می‌شود.

سعید تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر افزود: روزنامه جهان اقتصاد به مدت 18 سال منتشر می‌شود و سابقه خوبی در بین رسانه‌ها به خصوص روزنامه‌های اقتصادی دارد.

تقی‌پور ادامه داد: از اردیبهشت امسال با توجه به شرایط کشور بازنگری در ترکیب و محتوای روزنامه را آغاز کردیم. و به این نتیجه رسیدیم که باید رویکرد روزنامه را از مدیران به عموم مردم تغییر دهیم و همچنین بخش‌های اجتماعی و فرهنگی روزنامه را تقویت کنیم.

وی با اشاره به تغییرات ترکیب روزنامه گفت: با استفاده از تکنیک خاص تصاویر، عکس، آگهی‌ها و نمودارها ، روزنامه را به صورت سه بعدی منتشر می‌کنیم که این روزنامه همراه با روزنامه یک عینک سه بعدی نیز ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین قیمت تک‌فروشی روزنامه به مدت دو سال ثابت بوده است که از 25 مهرماه و همزمان با رونمایی روزنامه سه بعدی افزایش می‌یابد.

مدیرکل سابق مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این تغییرات با هدف جذب بیشتر خوانندگان و توسعه فرهنگ روزنامه‌خوانی انجام می‌شود، ادامه داد: در دنیا برای هر 10 نفر یک نسخه منتشر می‌شود اما در ایران برای 70 میلیون نفر یک و نیم میلیون نسخه روزنامه منتشر می‌شود در حالی که این رقم باید حداقل به هفت میلیون نسخه ارتقاء یابد.

تقی‌پور لازمه رشد روزنامه‌ها را ایجاد فضای آزاد می‌داند و ادامه می‌دهدرشد مطبوعات و رسانه‌ها که به عنوان بستر توسعه ضروری هستند نیازمند فضای بسیار مساعدتر از امروز است.

وی ادامه داد: دولت باید با کم کردن کنترل خود بر روی روزنامه‌ها فضای فعالیت روزنامه‌ها را گسترش دهد و اگر روزنامه‌ها احساس آزادی کنند می‌تواند از لحاظ اقتصادی نیز رشد کنند و بدون نیاز به یارانه‌های دولتی به صورت خودگردان اداره شوند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه امروز روزنامه‌ها مانند دانش‌آموزانی هستند که در طول سال تحصیلی درس می‌خوانند اما اجازه امتحان به آنها نمی‌دهند افزود: دولت باید در زمان‌هایی که بحران‌های اجتماعی رخ می‌دهد فضایی را به وجود بیاورد که خود روزنامه‌ها وضعیت را کنترل و بحران را مهار کنند نه اینکه خود از بالا کنترل شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed