تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 13 مهرماه 1388  

 

زنان شبکه‌های اجتماعی را فتح کرده‌اند

 
 

گزارشات جدید نشان می دهد تعداد کاربران زن در شبکه های اجتماعی متفاوت به میزان قابل توجهی از کاربران مرد بیشتر است.  

 
 

گزارشات جدید نشان می دهد تعداد کاربران زن در شبکه های اجتماعی متفاوت به میزان قابل توجهی از کاربران مرد بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحقیقات جدید اکثر کاربران فعال در تمامی شبکه های اجتماعی شناخته شده را زنان تشکیل می دهند. نتیجه این تحقیقات که در سایت "اطلاعات زیبا است" منتشر شده است می تواند این ذهنیت را به وجود آورد که در صورتی که شبکه های اجتماعی در آینده انسان نقش کلیدی داشته باشند، زنان آینده را در دست خواهند داشت زیرا تعداد آنها در این شبکه ها به سرعت رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش تعداد کاربران زن و مرد در سایتهایی مانند Linked in، You Tube و deviantART برابر است اما در شبکه هایی مانند فلیکر، توئیتر، فیس بوک، مای اسپیس و Tagged کاربران زن از مردان پیشی گرفته اند و بیشترین میزان کاربران زن نیز به شبکه اجتماعی bebo تعلق دارد.

یکی از دلایل عنوان شده برای توضیح گرایش بیشتر زنان به شبکه های اجتماعی تفاوتهای روانشناسانه ای است که میان جنس زن و مرد وجود دارد. به بیانی دیگر به دلیل اینکه زنان بیشتر به برقراری ارتباط اجتماعی با افراد علاقمندند نسبت به مردان که علاقه چندانی به حضور در جمع ندارند حضور پر رنگتری در شبکه های اجتماعی دارند.

بر اساس گزارش سی نت، دلیل دیگر می تواند پناه جستن زنان از جهان واقعی به ارتباط مجازی باشد زیرا شاید ارتباط واقعی با جهان واقعی برای زنان تنها نارضایتی و ناخشنودی به دنبال داشته است و کاربران زن در تلاشند با برقراری ارتباط با افراد مختلف به صورت مجازی امنیت روانی بیشتری برای خود به وجود آورند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed