تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 13 مهرماه 1388  

 

رونق تلویزیون اینترنتی ظرف چند سال آینده

 
 

بر اساس بررسی جدید، دستگاه‌های تلویزیون مجهز به اینترنت با فراگیرشدن عادت استفاده از ویجت‌ها در صفحه‌های تلویزیون ظرف چند سال آینده به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

 
 

بر اساس بررسی جدید، دستگاه‌های تلویزیون مجهز به اینترنت با فراگیرشدن عادت استفاده از ویجت‌ها در صفحه‌های تلویزیون ظرف چند سال آینده به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، طبق این بررسی که توسط موسسه تحلیلی Ernst & Young انتشار یافته، ویجت‌ها یا برنامه‌های کوچک در حال حاضر در دستگاه‌هایی مانند تلفن همراه و رایانه‌ها برای اجرای برنامه‌های سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند و این برنامه‌ها می‌توانند در دستگاه‌های تلویزیون نیز قرار بگیرند.

ویجت‌های تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا محتوای منتخب را از اینترنت دریافت کرده و مکمل تماشای تلویزیون باشند. به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند اطلاعات هواشناسی را برروی صفحه تلویزیون مشاهده یا کالاهای تبلیغ شده در تلویزیون را از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنند.

بر اساس این بررسی، بسیاری از مصرف‌کنندگان ایده همراه کردن تلویزیون با اطلاعات از اینترنت را جالب توجه می‌دانند.

طبق برآوردهای موسسه Parks Associates، فروش تلویزیون‌های مجهز به اینترنت در سال 2009 ممکن است کمتر از 500 هزار دستگاه باشد اما تا سال 2013 به بالای 6 میلیون دستگاه می‌رسد.

ویجت‌ها می‌توانند متصل کننده محتوای اینترنت و تلویزیون به یکدیگر باشند. تلویزیون در حال حاضر در حال رقابت با وب برای جلب بینندگان است و ویجت‌ها می‌توانند جست‌وجوی محتوا از طریق هر دوی این ابزار را تسهیل کرده و امکان انتخاب سرگرمی بیش‌تری را برای بینندگان مهیا سازند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed