تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 11 مهرماه 1388  

 

طراحی برنامه ویدئو درخواستی بی.بی.سی برای فیس‌بوک

 
 

بی بی سی در حال طراحی برنامه‌ای است که کاربران فیس‌بوک را قادر می‌کند بدون این که به ترک سایت مجبور باشند، محتوای این شبکه را از طریق فن‌آوری iPlayer مشاهده کنند.  

 
 

بی بی سی در حال طراحی برنامه‌ای است که کاربران فیس‌بوک را قادر می‌کند بدون این که به ترک سایت مجبور باشند، محتوای این شبکه را از طریق فن‌آوری iPlayer مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا، در صورتی که بی بی سی این برنامه جدید را عرضه کند کاربران فیس‌بوک که اقدام به دانلود آن کنند، می‌توانند برنامه‌های محبوب این شبکه را در داخل سایت شبکه اجتماعی فیس‌بوک مشاهده کنند.

طراحی این برنامه برای فیس‌بوک از سوی مقامات بی بی سی مورد تایید قرار گرفته است؛ این برنامه نخستین اقدام بزرگ بی بی سی برای عرضه برنامه‌های فیس‌بوک خواهد بود که به طور روزافزون به کسب و کار بزرگی تبدیل می‌شود.

با این همه به گفته منابع آگاه، بی بی سی درباره اقدام سریع‌تر برای طراحی این برنامه تردید دارد زیرا نگران است در فضای دیجیتال بسیار تجاری به نظر برسد اما برنامه فیس‌بوک در خارج از انگلیس منبع درآمد جدید ارزشمندی برای بی بی سی ایجاد خواهد کرد.

بی بی سی اجازه دارد به جز انگلیس در مناطق دیگر در کنار محتوایش تبلیغات نمایش دهد و از این رو با کسب مخاطب از طریق فیس‌بوک می‌تواند پول بیش‌تری برای تبلیغات کنار محتواهایش از تبلیغ‌کنندگان دریافت کند.

تبلیغات در کنار برنامه‌های فیس‌بوک به کسب و کار بزرگی تبدیل شده است زیرا می‌تواند بر مبنای اطلاعاتی که در پروفایل کاربران فیس‌بوک قرار دارد، هدفمند و مناسب با علایق کاربر نمایش داده شود.

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های فیس‌بوک بازی رایگان «فارم ویل» است که به کاربران اجازه می‌دهد مزرعه مجازی برای خود بسازند؛ این بازی ماهانه 48 میلیون کاربر فعال داشته و از ماه اوت 2009 روزانه 500 هزار کاربر جدید به آن اضافه می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed