تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 9 مهرماه 1388  

 

افزایش نگرانی سازمان‌ها از حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی

 
 

بر اساس نتایج حاصل از یک بررسی جدید، میزان استفاده کارمندان از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی در محل کار یا خارج از محل کار رو به افزایش است و شرکت‌ها هنوز نمی‌دانند چطور می‌توانند این جریان را زیر نظر بگیرند. 

 
 

همکاران سیستم - بر اساس نتایج حاصل از یک بررسی جدید، میزان استفاده کارمندان از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی در محل کار یا خارج از محل کار رو به افزایش است و شرکت‌ها هنوز نمی‌دانند چطور می‌توانند این جریان را زیر نظر بگیرند.

طبق مطالعه انجام شده توسط انجمن اصول اخلاقی و موسسه خدمات بهداشتی و درمانی آمریکا، بیش از 50 درصد شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که هیچ سیاستی برای مشخص کردن میزان استفاده کارمندان از شبکه‌های اجتماعی در خارج از محل کار ندارند.

به طور کلی، شرکت‌ها محدودیتی را در زمینه دسترسی کارمندان به شبکه‌های اجتماعی ایجاد نمی‌کنند. اما مراکز تجاری در مورد کارمندانی که به صورت دایم سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند، نگران هستند. این مراکز معتقدند که انتشار اطلاعات شخصی یا تصاویر نامناسب از کارمندان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث بروز مشکلاتی برای شرکت شود.

برخی مراکز نظیر سازمان دریانوردی آمریکا هم‌اکنون دسترسی کارمندان خود به شبکه‌های اجتماعی Facebook و Twitter را ممنوع کرده‌اند. اما این مطالعه جدید نشان داد، بسیاری از شرکت‌های تجاری نظر مساعدی در مورد اعمال این گونه‌ محدودیت‌ها یا زیر نظر گرفتن فعالیت آنلاین کارمندان خود ندارند.

از بین شرکت‌هایی که در این تحقیق حضور داشتند، 34 درصد اعلام کردند که یک سیاست کلی را برای کارمندان خود در اختیار دارند که بر اساس آن می‌توانند فعالیت‌های آنلاین کارمندان از جمله حضور در شبکه‌های اجتماعی در داخل یا خارج از محل کار را کنترل کنند. در این میان، تنها 10 درصد شرکت‌ها خاطرنشان کردند که یک سیاست ویژه را برای کنترل حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی به مرحله اجرا رسانده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed