تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 9 مهرماه 1388  

 

نوکیا شبکه اجتماعی جدید خریداری کرد

 
 

نوکیا شرکت شبکه اجتماعی Dopplr را که به کاربران امکان می‌دهد فهرستی از مکان‌های مورد علاقه‌ای که در شهر خود یا شهرهای دیگر از آن‌ها بازدید کرده‌اند را ایجاد کنند، خریداری کرد.  

 
 

نوکیا شرکت شبکه اجتماعی Dopplr را که به کاربران امکان می‌دهد فهرستی از مکان‌های مورد علاقه‌ای که در شهر خود یا شهرهای دیگر از آن‌ها بازدید کرده‌اند را ایجاد کنند، خریداری کرد.

به گزارش ایسنا، جزئیات مالی این قرارداد توسط نوکیا فاش نشده است؛ همچنین این شرکت به برنامه خود برای استفاده از تخصص Dopplr اشاره نکرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که Dopplr دانش ایجاد اجتماعات اینترنتی و نشان دادن مسافرت‌ها، تجارب و آزمایش‌های گروهی در وب را برای بخش خدمات نوکیا به ارمغان می‌آورد. این شبکه اجتماعی پس از این که به کنترل نوکیا درآمد همچنان به فعالیت ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش علاقه نوکیا و سازندگان تلفن همراه دیگر و اپراتورها در شبکه‌های اجتماعی برروی تلفن‌های همراه با سرعت فزاینده‌ای رشد می‌کند.

این دومین بار در طی چند هفته است که نوکیا به خریداری یک شرکت شبکه اجتماعی اقدام می‌کند؛ این شرکت در 11 ماه سپتامبر اعلام کرد که بخشی از دارایی Plum Ventures را خریداری کرده است؛ این شرکت پلت‌فرمی را برای کاربران خواهان اشتراک‌گذاری بخش‌های خصوصی‌تر زندگیشان با افراد نزدیک به آن‌ها ایجاد کرده است.

کاربران نیز به شبکه‌های اجتماعی برروی تلفن‌های همراه علاقه بیش‌تری نشان می‌دهند. فیس بوک در سوم ماه سپتامبر اعلام کرد بیش از 65 میلیون نفر به طور فعالانه از دستگاه‌های قابل حملشان برای دسترسی به این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند که در مقایسه با 20 میلیون در هشت ماه گذشته، افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed