تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 8 مهرماه 1388  

 

ارزش تویتر به یک میلیارد دلار رسید

 
 

سایت شبکه اجتماعی توییتر که همه از اپرا وینفری، مجری معروف آمریکایی گرفته تا خانواده سلطنتی انگلیس از آن استفاده می‌کنند، سرمایه‌گذاری جدیدی دریافت کرده که ارزش این شرکت را به یک میلیارد دلار می‌رساند.  

 
 

سایت شبکه اجتماعی توییتر که همه از اپرا وینفری، مجری معروف آمریکایی گرفته تا خانواده سلطنتی انگلیس از آن استفاده می‌کنند، سرمایه‌گذاری جدیدی دریافت کرده که ارزش این شرکت را به یک میلیارد دلار می‌رساند.

به گزارش ایسنا، طبق اظهارات منابع آگاه، سرویس میکرووبلاگ نویسی توییتر سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری دریافت کرده است.

مقامات این شرکت بدون اعلام مبلغ سرمایه‌گذاری تنها به اعلام نام شرکت‌ها و موسسات سرمایه‌گذاری کننده در آن اکتفا کرده‌اند.

به گفته تحلیلگران، با توجه به سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری، ارزش یک میلیارد دلاری به معنی کسب 10 درصد از دارایی این شرکت توسط سرمایه‌گذاران است.

ارزش یک میلیارد دلاری توییتر، این شرکت را به اندازه شرکت فروشنده کتاب Barnes & Noble Inc و دو برابر اندازه موسسه مسافرت آنلاین Orbitz Worldwide Inc می‌کند.

توییتر بیش از 50 میلیون دلار بودجه در نخستین دور سرمایه گذاری دریافت کرده بود. این شرکت که در سال 2006 تاسیس شد اکنون در حال آماده سازی طرحی برای درآمدزایی است و طبق اعلام بیز استون، یکی از بنیانگذاران آن، قصد دارد سرویسهایی را برای شرکتها اضافه کند که در سه ماهه چهارم درآمد برای این شرکت به همراه خواهند داشت.

طبق اعلام شرکت نیلسن، توییتر که به کاربرانش امکان می‌دهد پیام‌های 140 کاراکتری ارسال کنند در ماه اوت امسال 25 میلیون کاربر جلب کرد در حالی که این میزان در سال گذشته 2.2 میلیون نفر بود.

گفتنی است توییتر که قصد دارد به عنوان یک شرکت رسانه‌‌ای استقلالش را حفظ کند، سال گذشته پیشنهاد خرید از سوی فیس بوک را رد کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed