یکی از بنیانگذاران سرویس میکرووبلاگنویسی توییتر تایید کرد این شرکت در سال 2009 در وبسایتش تبلیغات نمایش نخواهد داد.
به گزارش ایسنا، بیز استون در کنفرانس 140: توییتر در لسآنجلس اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر در وضعیت خوبی بهسر میبرد و سرمایهگذاری و بودجه قابل توجهی دریافت کرده و فعلا تمرکز این شرکت برروی عرضه ویژگیهای جدید، سنجش کسب و کار و افزودن سرویسهای جدید خواهد بود.
وی تایید کرد اشتراکهای پولی و تجاری بخشی از دنیای توییتر خواهند بود و دارندگان این اشتراکها سرویسهای اضافی مانند قابلیتهای جستوجو و ابزارهای تحلیلی سبک که به کاربر تجاری برای جمعآوری اطلاعات مفید در مورد دنبالکنندگان آنها کمک میکنند، دریافت میکنند.
توییتر که برای پیامهای 140 کارکتریاش معروف است طی 12 ماه گذشته از محبوبیت چشمگیری برخوردار بوده و میزان بازدیدکنندگان این سایت در سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.
ارزش این سرویس میکرووبلاگنویسی حدود یک میلیارد دلار برآورد شده اما صاحبان آن هنوز مشخص نکردهاند در دراز مدت چگونه از آن درآمدزایی خواهند کرد.