تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 1 مهرماه 1388  

 

۹۳ درصد شرکت‌های تجاری تمایل به حضور در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی دارند

 
 

شرکت E-tailing Group که به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های فروش کالا فعالیت می‌کند، 117 شرکت کوچک، متوسط و بزرگ را مورد مطالعه قرارداد تا از نگاه فروشندگان و شرکت‌های تجاری به سیستم‌های اجتماعی اینترنتی مطلع شود. 

 
 

همکاران سیستم - شرکت E-tailing Group که به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های فروش کالا فعالیت می‌کند، 117 شرکت کوچک، متوسط و بزرگ را مورد مطالعه قرارداد تا از نگاه فروشندگان و شرکت‌های تجاری به سیستم‌های اجتماعی اینترنتی مطلع شود.

بر اساس این مطالعه مشخص شد، در حال حاضر بزرگترین نگرانی شرکت‌ها دور انداخته شدن محصولات و کالاهای مختلف توسط افراد در مقابل جمع زیادی از مردم است. اما علاوه بر این، شرکت‌ها به صورت گسترده تمایل دارند تا در سیستم‌های اجتماعی اینترنتی مشترک شوند.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی مرکز E-tailing، حدود 93 درصد شرکت‌ها اعلام کردند که در تلاشند تا با حضور در رسانه‌های اجتماعی اینترنتی، کالاهای خود را به مصرف‌کنندگان بفروشند. در این میان، 76 درصد شرکت‌ها قصد دارند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مشاورات خود را برای خرید کالاها و خدمات در اختیار کاربران بگذارند.

"لورن فریدمن"(Lauren Freedman) سخنگوی شرکت E-tailing گفت: «شرکت‌های تجاری به طور کلی از پیام‌های منفی که در مورد کالاها و خدمات آن‌ها منتشر می‌شود، بسیار نگران هستند. اما آن‌ها به خوبی می‌دانند که باید اجتماعی شوند و در مراکز اجتماعی اینترنتی حضور یابند. این همان مسئله‌ای است که هم‌اکنون این شرکت‌ها را به سمت شبکه‌های اجتماعی Facebook و Twitter سوق داده و باعث موفقیت آن‌ها شده است».

طبق آمارها، 86 درصد مراکز شرکت‌کننده در این تحقیق از صفحات مربوط به Facebook Fan استفاده می‌کنند تا بتوانند تجربیات خود را در مورد کالاها و خدمات مختلف در اختیار کاربران بگذارند. در این میان، فقط یک درصد از شرکت‌های یاد شده هیچ برنامه‌ای برای حضور در Facebook Fan ندارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed