تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 24 شهریورماه 1388  

 

درهای توییتر برروی تبلیغات باز می‌شود

 
 

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر در جست‌وجوی راه‌هایی برای کسب درآمد، مفاد کاربران را گسترش داد تا به تبلیغات کنندگان امکان دهد آگهی‌های خود را به بیش از 45 میلیون بازدیدکننده این سایت نمایش دهند.  

 
 

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر در جست‌وجوی راه‌هایی برای کسب درآمد، مفاد کاربران را گسترش داد تا به تبلیغات کنندگان امکان دهد آگهی‌های خود را به بیش از 45 میلیون بازدیدکننده این سایت نمایش دهند.

به گزارش ایسنا، سرویس توییتر که دو سال از عمر آن می‌گذرد و به افراد امکان می‌دهد شمار نامحدودی پیام 140 کاراکتری ارسال کنند اکنون تلاش‌های خود را برای بهره‌برداری از محوبیت این سایت آغاز کرده است.

این سایت میکرووبلاگ‌نویسی که از سرعت رشد سریعی برخوردار است به تازگی مفاد سرویس را مرور بازبینی قرار داد تا برای کاربرانش مشخص کند ممکن است تبلیغات نیز نمایش دهد.

درآمد تبلیغاتی روش مناسبی برای وب سایت‌ها به‌منظور کسب درآمد در عین رایگان بودن برای مصرف کنندگان است. رشد انفجاری در فعالیت شبکه اجتماعی علاقه را برانگیخته است. بر اساس آمار کام اسکار، بازدیدکنندگان جهانی توییتر در ماه ژوئن به 44.5 میلیون نفر رسیدند که افزایش 15 برابری سال به سال محسوب می‌شود.

البته برخی از تحلیلگران نسبت به موفقیت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بدبین بوده و استدلال می‌کنند شرکت‌ها مایل نیستند برند خود را در کنار محتوای غیرقابل پیش‌بینی و احتمالا نامناسبی قرار دهند که توسط کاربران ایجاد شده‌اند. بنیانگذار توییتر نیز اعلام کرده شرکتش نگران است با وارد کردن تبلیغات به رشد کاربران توییتر لطمه بزند.

اما تحلیلگران دیگر با اشاره به زمان طولانی که کاربران در سایت‌های شبکه اجتماعی می‌گذرانند آن‌ها را پلت‌فرم جذابی برای تبلیغات‌کنندگان به منظور تبلیغ برند خود می‌دانند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed