تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 24 شهریورماه 1388  

 

قالب جدید مطالعه آنلاین گوگل تلاشی دیگر برای آشتی با ناشران

 
 

گوگل که به دلیل استفاده رایگان از اخبار بسیاری از نشریات مورد غضب ناشران خبری قرار گرفته بود با ارائه قالب جدیدی برای مطالعه آنلاین و افزایش میزان درآمد ناشی از تبلیغات برای ناشران قصد دارد قدمی جدید در مسیر آشتی با روزنامه ها و مجلات بردارد.  

 
 

گوگل که به دلیل استفاده رایگان از اخبار بسیاری از نشریات مورد غضب ناشران خبری قرار گرفته بود با ارائه قالب جدیدی برای مطالعه آنلاین و افزایش میزان درآمد ناشی از تبلیغات برای ناشران قصد دارد قدمی جدید در مسیر آشتی با روزنامه ها و مجلات بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گوگل در حال آزمایش قالب جدیدی است که می تواند خواندن مطالب آنلاین را برای کاربران به راحتی ورق زدن امکانپذیر کند. تحولی که می تواند به تدریج میزان فروش حاصل از تبلیغات را افزایش داده و از این درآمد به ناشرانی که با بحران مالی دست و پنجه نرم می کنند، کمک کند.

این برنامه جدید طی کنفرانسی در روز دوشنبه ارائه شد. برنامه Fast Flip میدان دید و میزان بررسی و جستجو در میان تصاویر را دو برابر می کند. مطالب در این برنامه بر روی صفحه هایی الکترونیکی نمایش داده می شوند که به سرعت می توان آنها را با کمک کلیک کردن بر روی فلشهای بزرگ در اطراف متنها حرکت داده و مشاهده کرد. در عین حال خوانندگان می توانند مطالب مورد نظر خود را بر اساس میزان علاقه، محتوی و نویسنده رتبه بندی کرده و از آنها استفاده کنند.

در حال حاضر Fast Flip تنها برای صفحات اول مطالب و یا اخبار فعال است و کاربرانی که خواهان مطالعه کلی مطلب هستند باید بر روی لینک ناشر کلیک کنند. بیش از ده ها ناشر، تولید کننده خبر و سایت اینترنتی موافقت کرده اند تا مطالب خود را با این برنامه جدید تقسیم کنند. در میان این داوطلبان نام روزنامه های بزرگی مانند نیویورک تایمز و واشنگتن پست و مجله های مشهور نیوزویک و بیزینس ویک به چشم می خورد.

ناشرانی که اخبار خود را در اختیار این برنامه قرار می دهند بیشترین میزان عایدی از تبلیغات در این برنامه را از گوگل دریافت خواهند کرد. برنامه Fast Flip آخرین قدمی است که در مسیر بهبود روابط گوگل با روزنامه ها و ناشران مجلات برداشته شده است زیرا بسیاری از این شرکتها از گوگل به دلیل استفاده از منابع خبری آنها بدون پرداخت سهم مالی گلایه داشته اند.

از دیگر همکاریهای جدید این شرکت با روزنامه ها و ناشران پیشنهاد گوگل برای ارائه سیستمی است که می تواند بهای اخبار آنلاین را از کاربران به سادگی دریافت کند.

با وجود اینکه تلاش گوکل برای هدایت درآمد بیشتر ناشی از تبلیغات به سوی ناشران خوشایند به نظر می آید اما مدیران خبری علاقه ای به شهرت یافتن برنامه Fast Flip ندارند و اصرار دارند کاربران به سایتهای خبری آنها مراجعه کرده و ناشران بدون شریک شدن در سود تبلیغات با گوگل، کل عایدی ناشی از تبلیغات را به خود اختصاص دهند.

بر اساس گزارش AP، گوگل بر این باور است Fast Flip می تواند خواندن اخبار و مطالب آنلاین را برای کاربران جذاب تر و لذت بخش تر سازد که در این صورت و با افزایش محبوبیت این برنامه در میان کاربران گوگل باید به میزان تبلیغات خود بیافزاید و پس از آن بیشترین قسمت بهره مالی این تبلیغات را به ناشران ارجاع خواهد داد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed