تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دسترسی به اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 22 شهریورماه 1388  

 

استان تهران تا پایان سال جاری تحت پوشش وایمکس قرار می‌گیرد

 
 

با امضای قرارداد 50 میلیون دلاری کل استان تهران تا پایان سال جاری تحت پوشش وایمکس -اینترنت پرسرعت بی‌سیم - قرار خواهد گرفت. 

 
 

با امضای قرارداد 50 میلیون دلاری کل استان تهران تا پایان سال جاری تحت پوشش وایمکس -اینترنت پرسرعت بی‌سیم - قرار خواهد گرفت.

درباره محدودیت‌های پهنای باندی که وجود دارد، گفت: محدودیت پهنای باند برای وایمکس یا اینترنت پرسرعت مختص مشتریان خانگی است و مشتریان تجاری محدودیتی در این زمینه ندارند.

به گزارش ایسنا، بابک ارشد - مدیرعامل گروه شرکت‌های داتک - (یکی از سه شرکتی که از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز دارد)، در مراسم امضای قرارداد پروژه وایمکس تهران که میان گروه شرکت‌های داتک و سامسونگ الکترونیک منعقد شد،درباره محدودیت‌های پهنای باندی که وجود دارد، گفت: محدودیت پهنای باند برای وایمکس یا اینترنت پرسرعت مختص مشتریان خانگی است و مشتریان تجاری محدودیتی در این زمینه ندارند.

او درباره مزایای وایمکس نسبت به ADSL گفت: کاربری که بخواهد از ADSL استفاده کند برای دریافت آن حدود 10 روز زمان نیاز است و مشکلات دیگری نیز در این زمینه وجود دارد، اما وایمکس با نصب یک مودم به رایانه و به سرعت امکان‌پذیر است، از طرفی ADSL از چند نقطه می‌تواند خراب شود اما وایمکس تقریبا تحت کنترل است و تنها چیزی که می‌تواند خراب شود CP است که به راحتی قابل تعویض است.

وی با تاکید بر این که پروانه ما و تمام اپراتورهای وایمکس ثابت است و اجازه ارائه خدمات موبایل به کاربرها را طبق پروانه نداریم گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در کشورمان تا حدود هفت سال آینده بیش از شش میلیون کاربر اینترنت باند پهن داشته باشیم و بخش قابل توجهی از آن به وایمکس خواهد رسید.

او گفت: دو شرکت مبین‌نت که پروانه وایمکس را برای کل کشور گرفته و ایرانسل که برای هشت استان دریافت کرده‌اند قطعا با توجه به اندازه‌ سرمایه‌گذاری که انجام دادند پوشش جغرافیایی و سهم بازار بیشتری نسبت به داتک دارند اما داتک برای شهر تهران سهمی نزدیک به 35 درصد برای چند سال آینده در نظر گرفته است.

ارشد با بیان این که گستردگی شبکه ما در حد تهران بزرگ است و برنامه‌ای برای سرویس‌دهی به شهرهای دیگر نداریم، اظهار کرد: البته مجوز ما برای کل استان تهران است.

وی ادامه داد: سرویس‌هایمان از 128 کیلوبیت آغاز و تا 4 مگابیت خواهد بود و ارزان‌ترین سرویس ما از زیر 20 هزار تومان شروع می‌شود و تا سرویس‌های گران‌قیمت افزایش می‌یابد البته هنوز قیمت‌گذاری سرویس‌های گران انجام نشده است.

او با بیان این که قیمتی که ارائه می‌دهیم کاملا با قیمت ADSL قابل رقابت است، گفت: قیمت پایین‌تر ADSL، برای سرویسی محدود و با حجم کم است و حجم دانلود لازم را ندارد که قیمتش در بازار 25 تا 30 هزار تومان است.

ارشد گفت: قیمتی که شرکت سامسونگ به ما ارائه داد نسبت به قیمت ارائه شده توسط چینی‌ها 30 درصد پایین‌تر بود و به لحاظ کیفیتی نیز کیفیت بهتری داشت بنابراین قراردادمان را با سامسونگ به امضا رساندیم.

وی با بیان اینکه حجم قرارداد 50 میلیون دلار بوده و در چند فاز تعریف شده است گفت: فاز اول در حدود چهارماه آینده راه‌اندازی می‌شود که در سطح شهر تهران بوده و در حال گسترش است و می‌توان گفت در اواسط مهرماه سال جاری شبکه وایمکس ما چیزی در حدود نیمی از تهران را پوشش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، وو ساب کیم - معاون اجرایی سامسونگ الکترونیک - نیز در این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: کیفیت تجهیزاتی که سامسونگ به ایران ارائه می‌دهد مثل کیفیتی است که به بقیه کشورها ارائه می‌دهد و تفاوتی ندارد.

شبکه گسترده وایمکس عموما به صورت شبکه‌های سلولی (همانند شبکه‌های موبایل) طراحی و ساخته می‌شوند. مشترک این شبکه می‌تواند با داشتن یک مودم بی‌سیم مخصوص (CPE) در هر نقطه از محدوده پوشش شبکه از خدمات ارتباطی اینترنتی استفاده کند و اغلب شبکه‌های وایمکس اجازه حرکت مشترک در داخل سلول‌های پوششی و یا حتی انتقال از یک سلول به سلول دیگر را می‌دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed