تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: دوشنبه، 9 شهریورماه 1388  

 

شرکت بیش از هزار و ۳۰۰ اثر در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

 
 

بیش از هزار و 300 اثر به بخش های اصلی سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارسال شده و بیشترین آثار در بخش نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای است.  

 
 

بیش از هزار و 300 اثر به بخش های اصلی سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارسال شده و بیشترین آثار در بخش نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای است.

به گزارش ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال، بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره تعداد آثار در شش بخش اصلی جشنواره به این ترتیب است: "نرم افزارهای چند رسانه ای 654 اثر "، "پایگاه های اینترنتی و وبلاگها 575 اثر "، "بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال 19 اثر "، "هنرهای دیجیتال 11 اثر "، "نرم افزارهای تلفن همراه 45 اثر " و فن آوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال 41 اثر است.

مهلت ارسال اثر برای حضور در جشنواره تا بیستم مرداد ماه بود که این زمان تا اواخر مرداد ماه تمدید شد اما برای سه بخش جشنواره یعنی: هنرهای دیجیتال، بازی های رایانه ای و فناوری و نوآوری علاقمندان تا پانزدهم شهریور ماه فرصت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال علاوه بر این شش بخش اصلی، در هشت بخش جانبی و خارج از مسابقه هم برگزارمی شود.

این جشنواره و نمایشگاه از هشتم مهرماه سال جاری به مدت ده روز از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.


حمایت جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال از برگزیدگان

یکی از اهداف برگزاری این دوره از جشنواره رسانه‌های دیجیتال حمایت از برگزیدگان خود در جهت تولید آثار با کیفیت است.

در سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بخش حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال به عنوان یکی از بخش های فعال جشنواره و نمایشگاه از آثار برگزیده و همچنین آثاری که از کیفیت و قابلیت بالایی برخوردار باشد، حمایت می کند.

این حمایت ها چیزی فراتر از جوایز و لوح افتخاری است که به طور معمول از سوی برگزار کنندگان به برگزیدگان اهدا می شود.

بخش حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال، تمام امور مربوط به توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال را تحت پوشش خود دارد و این بخش با شناسایی آثاری که قابلیت توسعه را دارند با اقداماتی همچون خرید آثار، تهیه کنندگان آن را مورد حمایت قرار می دهد.

کمک به انتشار و یا تولید برخی از محصولات، پرداخت هزینه های مربوط به خدمات میزبانی آثار، کمک به معرفی اثر در رسانه ها نیز از دیگر حمایت هایی است که شامل حال آثار برگزیده و خالقان آن می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed