تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 6 شهریورماه 1388  

 

گوگل نیوز زیر ذره‌بین مقامات ایتالیایی رفت

 
 

مقامات ضدانحصارطلبی در ایتالیا با شکایت ناشرانی که مدعی‌اند به دلیل همکاری نکردن با گوگل نیوز از نتایج جست‌وجو حذف شده‌اند تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کردند.  

 
 

مقامات ضدانحصارطلبی در ایتالیا با شکایت ناشرانی که مدعی‌اند به دلیل همکاری نکردن با گوگل نیوز از نتایج جست‌وجو حذف شده‌اند تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش‌ها، دفترهای گوگل در ایتالیا برای جست‌وجوی مدارکی که نشان می‌دهند گوگل سایت‌های خبری ایتالیایی را مجبور کرده کپی خود را از طریق گوگل نیوز فراهم سازند و گرنه از صفحات نتایج جست‌وجو حذف می شوند، مورد بازرسی قرار گرفتند.

در شکایتی که توسط سازمان روزنامه ایتالیایی FIEG تنظیم شده نیز به عدم اطلاع‌رسانی به ناشران در مورد نحوه سازماندهی لینک‌های گزارش‌ها در گوگل نیوز اعتراض شده است.

گوگل نیوز برای بسیاری از شرکت‌های ناشر که تصور می‌کنند این سایت خبری خوانندگان را از سایت‌های آن‌ها دور نگه می‌دارد به زخم تبدیل شده است. ملیسا مایر، معاون محصولات جست‌وجو و تجربه کاربر در گوگل چند ماه قبل در کنگره آمریکا حاضر شده و از گوگل در برابر این اتهامات دفاع و اعلام کرد گوگل ترافیک زیادی را که درآمد به همراه دارد به وب سایت‌های روزنامه‌ها هدایت می‌کند.

اما این ادعا که گوگل به تلافی تصمیمات شرکت‌ها صفحات نتایج جست‌وجو را دستکاری می‌کند بسیار جدی هستند در حالی که نتایج جست‌وجوی گوگل بر مبنای الگوریتم‌ها و کلیدواژه‌ها کاملا خودکار تصور می‌شوند و بخش بزرگی از رشد این شرکت به دلیل تصور عمومی در مورد صحیح بودن عملکرد نتایج جست‌وجوی آن است؛ اما نیویورک تایمز از رد شدن تمامی اتهامات در خصوص نتایج جست‌وجو توسط گوگل خبر داده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed