تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 2 شهریورماه 1388  

 

توییتر بر انتخابات آلمان سایه افکنده است

 
 

روی آوردن سیاستمداران آلمانی به استفاده هر چه بیشتر از پایگاه اینترنتی توییتر، نگرانی از احتمال اثرات سوء آن در برگزاری انتخابات پارلمانی را افزایش داده است. 

 
 

خبرگزاری فارس - روی آوردن سیاستمداران آلمانی به استفاده هر چه بیشتر از پایگاه اینترنتی توییتر، نگرانی از احتمال اثرات سوء آن در برگزاری انتخابات پارلمانی را افزایش داده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آلمانی "برلینرمورگن پست "، با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی در آلمان روز به روز بر تعداد سیاستمدارانی و مردمی که در این کشور از پایگاه اینترنتی توییتر برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند افزوده می‌شود زیرا این نوع دسترسی آسان خطرهایی را نیز به همراه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش پیش بینی های (غالبا منفی) درباره برگزاری این انتخابات می تواند کل انتخابات را زیر سوال ببرد به عبارتی این پیشگویی ها می تواند احتمال تقلب در عرصه انتخابات را افزایش دهد که در این صورت افرادی که در انتخابات پارلمانی انتخاب می شوند از وجاهت قانونی برخوردار نخواهند بود و پارلمان آلمان یک پارلمان دموکراتیک محسوب نمی شود.

این روزنامه آلمانی می نویسد که چنین پیش بینی هایی ممکن است به اعتراض به نتایج اعلام شده بیانجامد و حتی امکان دارد در مراحل حاد منجر به تکرار انتخابات شود.

این نگرانی زمانی اهمیت می یابد که بدانیم در انتخابات 23 می (2 خرداد) سال جاری وقتی "هورست کوهلر " بار دیگر به عنوان رئیس جمهور آلمان انتخاب شد، پایگاه توییتر "یولیا کروکنر " از حزب دموکرات مسیحی و "اولریش کلبر " از حزب سوسیال دموکرات را به عنوان افرادی که در این انتخابات رای بیشتری کسب خواهند کرد، معرفی کرده بود.

برلینر مورگن پست در ادامه می افزاید که این موضوع که نتایج انتخابات از قبل پیش بینی شود مسئله تازه ای نیست اما در مورد توییتر حجم بالایی از اطلاعات که در مدت زمانی کوتاه در اختیار عده زیادی از مخاطبان قرار می گیرد، موضوعی است که نگرانی کارشناسان را برانگیخته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed