تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: شنبه، 31 مردادماه 1388  

 

نفوذ ایران به بازار بازی های رایانه‌ای دنیا

 
 

بی بی سی در گزارشی اعلام کرد: ایران با حضور خود در همایش بازیهای رایانه ای در کلن و ارائه جدیدترین بازیهای رایانه ای تولید شده در این کشور نشان داد در تلاش است مسیر خود را در بازار بازیهای رایانه ای جهان باز کند.  

 
 

بی بی سی در گزارشی اعلام کرد: ایران با حضور خود در همایش بازیهای رایانه ای در کلن و ارائه جدیدترین بازیهای رایانه ای تولید شده در این کشور نشان داد در تلاش است مسیر خود را در بازار بازیهای رایانه ای جهان باز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازندگان بازی های رایانه ای ایرانی برای اولین بار در همایش بازیهای غربی در کلن شرکت کردند. نماینده سازمان ملی بازیهای رایانه ای ایران در این همایش به منظور نمایش آخرین بازیهایی که توسط ایرانیها تولید شده و همچنین برقراری ارتباط با دیگر شرکتها در این همایش حضور داشت.

امیر تربیت جوی که مسئولیت غرفه ایران در این همایش را به عهده داشت معتقد است ایران در میان کشورهای خاورمیانه به یکی از برترینها در صنعت تولید بازیهای رایانه ای تبدیل شده و به منظور نمایش این توانایی در همایش کلن شرکت کرده است.

تربیت جوی درباره توانایی های ایران در این صنعت می گوید "ما معتقدیم از توانایی های بالایی برخورداریم و در تلاشیم این توانایی ها را توسعه دهیم."

بازیهای زندگی جدید سارا و عصر پهلوانان از جمله بازیهای رایانه ای هستند که در این نمایشگاه و همایش توسط ایرانیان ارائه شده است.

رئیس شرکت راس و سازنده بازی رایانه ای عصر پهلوانان در رابطه با این بازی می گوید: ایران از تاریخ غنی، پربار و کهنی برخوردار است که برای استفاده در بازیهای رایانه ای بسیار مناسب خواهد بود.

به گفته وی در حالی که بسیاری از شرکتهای غربی از نمادهای اسطوره شناسی یونانی، رومی یا اسکاندیناوی برای پایه گذاری بازیهای خود استفاده می کنند، ایران از اسطوره ها و نمادهای کاملا بی همتا و مخصوص به خود برخوردار است که تا به حال استفاده چندانی از آنها نشده است.

توسعه بازی های رایانه ای در ایران از سال 2007 مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس گزارش بی بی سی، گروههای ایرانی شرکت کننده در این همایش از حضور خود در کلن به عنوان یک موفقیت یاد می کنند و قصد دارند سال آینده نیز به حضور خود در این همایش ادامه دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed