تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 مردادماه 1388  

 

معرفی سریال‌های ماه رمضان و ساعت پخش آنها

 
 

شبکه‌های مختلف سیما امسال 8 مجموعه تلویزیونی ایرانی و خارجی را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کرده‌اند. 

 
 

خبرگزاری فارس - شبکه‌های مختلف سیما امسال 8 مجموعه تلویزیونی ایرانی و خارجی را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کرده‌اند.

مجموعه‌های تلویزیونی «شب هزار و یکم»، «اغماء»، «و این لحظه‌ها یعنی سلام»، «گذر از پاییز»، «دسیسه»، «پنجمین خورشید»، «تهاجم» و «روز حسرت» برای پخش از شبکه‌های یک، دو، سه، تهران و قرآن آماده شده‌اند.

شب هزار و یکم

تصویربرداری این سریال سال گذشته در جنوب آغاز و در تهران به پایان رسید. در حال حاضر نیز در حدود 26 قسمت 30 دقیقه‌ای آماده شده تا در ایام ماه رمضان به روی آنتن برود.

این سریال را «شیرین وحیدی» تدوین کرده و «مسعود بهنام» نیز کار صداگذاری آن را انجام داده است و در حال حاضر برای پخش آماده شده و در شب‌های ماه رمضان هر شب ساعت 22:40 از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

بازیگرانی نظیر سپیده گلچین، شیوا بلوریان، آرام جعفری، نادیا دلدارگلچین، کیومرث ملک‌مطیعی، عباس امیری، محمد فیلی، فخرالدین صدیق‌شریف، اسماعیل سلطانیان، یوسف مرادیان، پویا امینی، مینا جعفرزاده، شهرام پوراسد، میلاد کی‌مرام، شیوا خنیاگر، نعیمه نظام‌دوست و... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

داستان سریال شب هزار و یکم که توسط «محمد هادی کریمی» نوشته شده، در زمان حال و گذشته و دوران جنگ اتفاق می‌افتد. سکانس‌های مربوط به زمان حال در تهران تصویربرداری شده و سکانس‌های مربوط به گذشته در قالب فلاش بک در جنوب کشور و شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شده است.

از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مدیر تولید: فرشته مهدی‌زاده، طراح صحنه و لباس: ژیلا مهرجویی، طراح گریم: محمد قومی، صدابردار: بهروز عابدینی، دستیار اول کارگردان ومدیر برنامه‌ریزی: داریوش جهانگیری و جلوهای ویژه: داوود رسولیان اشاره کرد.

اغماء

مجموعه تلویزیونی «اغماء» در ماه رمضان سال 1386 از شبکه یک سیما پخش شد و به دلیل استقبال مخاطبان امسال نیز هرشب ساعت 10 دقیقه بامداد به روی آنتن خواهد رفت.

بنابراین گزارش، این سریال در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما ساخته ‌شد و داستان دکتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می‌کند که یک پزشک فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش روی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است.

او اکنون به دلیل بیماری حاد همسرش مولود (شیرین بینا) سر دو راهی قرار دارد. از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آنها پری (نفیسه روشن) مخالف این عمل جراحی توسط پدر است.

این سریال را «سیروس مقدم» بر اساس نوشته‌ای از «داریوش مختاری» کارگردانی کرده و «علیرضا افخمی» به عنوان ناظر کیفی آنها را همراهی کرده است.

در این سریال علاوه بر امین تارخ و شیرین بینا بازیگرانی چون لعیا زنگنه، ایرج نوذری، ناصر ممدوح، عبدالرضا اکبری، حامد کمیلی، لادن طباطبائی و....به ایفای نقش پرداخته‌اند.

و این لحظه‌ها یعنی سلام

این مجموعه تلویزیونی در 4 قسمت ساخته شده است. «و این لحظه‌ها یعنی سلام» در قالب نمایشی ساخته شده و در شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) به جای سریال «شب هزار و یکم» به روی آنتن خواهد رفت.

گذر از پاییز

مجموعه تلویزیونی «گذر از پاییز» ویژه پخش در ماه مبارک رمضان در حال ساخت است و در این ماه هر شب ساعت 21:30 به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. تصویربرداری این سریال از نیمه گذشته و تدوین همزمان آن توسط «مهدی جودی» در حال انجام است.

«گذر از پاییز» درباره زندگی مرد ثروتمندی به نام فرخ است که با دختران و دامادهایش رابطه خوبی دارد اما احساس می‌کند که دوران بازنشستگی‌اش فرا رسیده و باید اموال و مسئولیت‌های خود را به دخترانش واگذار کند اما شروطی برای انجام این کار وجود دارد...
در این سریال چنگیز جلیلوند نقش فرخ را بازی می‌کند و محمود عزیزی، شیرین بینا، بروز ارجمند، رحیم نوروزی، بهناز جعفری، رامین راستاد، محمود بنفشه‌خواه، فرشید زارعی‌فر و میرطاهر مظلومی از دیگر بازیگران آن هستند.

محسن شاه‌محمدی نیز نویسندگی و کارگردانی سریال «گذر از پاییز» را بر عهده دارد.
این سریال تلویزیونی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در حال تولید است.

دسیسه

مجموعه تلویزیونی «دسیسه» محصول کشور سوریه است که در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17:20 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان هر روز به جای مسابقه «دو راهی» از شبکه دو روی آنتن می‌‌رود.

این مجموعه در 26 قسمت به کارگردانی «نذیر عواد» تهیه شده است. سریال «دسیسه» درباره تاریخچه شکل‌گیری اسرائیل از آغاز تاکنون است.

پنجمین خورشید

این سریال تلویزیونی به کارگردانی «علیرضا افخمی» در حال حاضر در لوکیشنی واقع در کن مشغول تصویربرداری است و تا به حال حدود نیمی از کار تصویربرداری آن انجام شده است.

مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اولین سریالی است که پس از اذان به روی آنتن می‌رود و هر روز ساعت 20:15 دقیقه پخش خواهد شد. «پنجمین خورشید» که نام آن تا آغاز ماه مبارک رمضان تغییر خواهد کرد، از مضمون طنز برخوردار است و به طور همزمان توسط «افسانه افخمی» و «رضا سورانی» مراحل تدوین خود را سپری می کند، موسیقی نیز در حال ساخت است.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اول خردادماه آغاز شد و در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهدی و همایون دو دوست هستند که در سال 65 و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌کنند آنها بر اثر حادثه‌ای عتیقه‌ای خاص پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد و مهدی همراه عتیقه 23 سال در زمان سفر می‌کند و در سال 1388 در تهران امروز خود را می‌یابد. مهدی که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجهه می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود اما اتفاقات دیگری برای او می‌افتد که مجبور به بازگشت به سال 64 می‌شود و ...

این مجموعه تلویزیونی که قرار است در ماه رمضان از شبکه سه سیما به روی آنتن برود، به تهیه‌کنندگی «داوود هاشمی» ساخته می‌شود و بازیگرانی نظیر حمید گودرزی، مهدی سلوکی، مهوش صبر کن، مریم کاویانی، انوشیروان ارجمند، شهرام قائدی، کامیار محبی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» را «علیرضا افخمی» و «سجاد ابوالحسنی» نوشته‌اند که در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد.

تهاجم

مجموعه تلویزیونی «تهاجم» (الجتیاح،the invasoin) سریالی عربی است و در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی که برنده جایزه «امی» نیز شده، با حضور گویندگانی نظیر کسری کیانی، علی همت مومیوند، مهرداد ارمغان، کریم بیانی، شراره حضرتی، افسانه آریابقا، بیژن علی محمدی، شهراد بانکی، حسین سرآبادانی، جواد بازیاران و آزیتا لاچینی دوبله شده است.

«شوقی الماجری» تهاجم را ساخته و این سریال در سال 2008 برنده جایزه امی شد. «منذر ریاحنه» در تهاجم بازی می‌کند و داستان آن درباره مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهندگان جنین در سال 2002 است. این سریال قرار است در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به روی آنتن برود.

روز حسرت

مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه کنندگی «مهران رسام» ساخته شده و سال گذشته در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به روی آنتن رفته است.

این مجموعه تلویزیونی امسال نیز به دلیل استقبال مخاطبان، هر روز ساعت 16 از شبکه قرآن به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه تلویزیونی سال گذشته توانست با 2/81 درصد بیشترین میزان بینندگان را از آن خود کند.

در این سریال بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، افسانه بایگان، مهرآوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و ... ایفای نقش کرده‌اند و داستان آن درباره یک زن وکیل است که پس از مرگ همسر پسرش، خواب‌های عجیبی می‌بیند و اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed