نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد سایت میکروبلاگینگ توییتر ابزار مناسبی برای فعالیتهای تجاری و کسب سود و درآمد نیست.
به گزارش فارس به نقل از وی ان یونت، تحقیقات Pear Analytics نشان می دهد که بیش از نیمی از محتویات منشتر شده در این سایت بسیار شخصی هستند و ارزش تجاری و حرفه ای ندارند. بنابراین نمی توان برای این سایت کارکردهای تجاری و حرفه ای قائل شد.
جالب آنکه تبادل مطالب شخصی بی ارزش، مکالمه و محاوره با دیگر کاربران از جمله علائق کاربران این سایت است و تنها 5 درصد کاربران توییتر از این سایت برای بازاریابی و جلب نظر مردم به تولیدات خود استفاده می کنند.
کارشناسان معتقدند در چنین شرایطی استفاده از توییتر برای تحقق اهداف تجاری و بازاریابی اقدام چندان عاقلانه ای محسوب نمی شود.