تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 24 مردادماه 1388  

 

اغلب پیام‌های توییتری مربوط به مسائل شخصی است

 
 

نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد سایت میکروبلاگینگ توییتر ابزار مناسبی برای فعالیت‌های تجاری و کسب سود و درآمد نیست.  

 
 

نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد سایت میکروبلاگینگ توییتر ابزار مناسبی برای فعالیت‌های تجاری و کسب سود و درآمد نیست.

به گزارش فارس به نقل از وی ان یونت، تحقیقات Pear Analytics نشان می دهد که بیش از نیمی از محتویات منشتر شده در این سایت بسیار شخصی هستند و ارزش تجاری و حرفه ای ندارند. بنابراین نمی توان برای این سایت کارکردهای تجاری و حرفه ای قائل شد.

جالب آنکه تبادل مطالب شخصی بی ارزش، مکالمه و محاوره با دیگر کاربران از جمله علائق کاربران این سایت است و تنها 5 درصد کاربران توییتر از این سایت برای بازاریابی و جلب نظر مردم به تولیدات خود استفاده می کنند.

کارشناسان معتقدند در چنین شرایطی استفاده از توییتر برای تحقق اهداف تجاری و بازاریابی اقدام چندان عاقلانه ای محسوب نمی شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed