تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: جمعه، 23 مردادماه 1388  

 

بازی رایانه‌ای برای حل مشکلات روحی کارکنان و حمله به مدیر شرکت

 
 

"کوین گرینل " مدیر یکی از شرکت‌های رایانه‌ای آمریکایی به کارمندان خود اجازه داده است تا در پایان هر هفته با انجام یک بازی رایانه‌ای ویژه به مدت 2 ساعت، تمام مشکلاتی که طی هفته گذشته با مدیر خود داشتند را سر وی خالی کرده و او را در بازی از پا دربیاورند. 

 
 

"کوین گرینل " مدیر یکی از شرکت‌های رایانه‌ای آمریکایی به کارمندان خود اجازه داده است تا در پایان هر هفته با انجام یک بازی رایانه‌ای ویژه به مدت 2 ساعت، تمام مشکلاتی که طی هفته گذشته با مدیر خود داشتند را سر وی خالی کرده و او را در بازی از پا دربیاورند.

به گزارش فارس به نقل از اینفورمیشین‌ویک، کارمندان شرکت رایانه‌ای Grinnell Computers هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از سلاح‌های مجازی موجود در بازی آنلاین Combat Arms، با مدیر شرکت درگیر شوند و از این طریق تمام استرس‌ها و فشارهای عصبی هفته را از بین ببرند.

ساعت انجام این بازی 3 تا 5 بعد از ظهر آخرین روز کاری هفته است و این طور که گفته می‌شود، انجام این بازی طی دو ماه گذشته مزایای فراوانی را برای این شرکت به همراه داشته و باعث افزایش کارایی کارمندان شده است.

"کوین گرینل " در این خصوص توضیح داده است: با انجام این بازی کارمندان من تا حد امکان می‌خندند و از مشکلات و درگیری‌های کاری دور می‌شوند. ما می‌توانستیم ساعت انجام این بازی را بعد از ساعت کاری بیاندازیم. اما تنظیم این دو ساعت برای انجام این بازی، نشان می‌دهد که این اتفاق نیز بخشی از زندگی کاری کارمندان است و کارمندان در زندگی کاری خود فرصت خندیدن و فراموش کردن مشکلات را هم دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed