تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 مردادماه 1388  

 

مراقب باشید چه مطالبی به شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید

 
 

مشاوران شغلی اظهار کردند افرادی که نگران شغل خود هستند در طول بحران اقتصادی باید احتیاط فوق‌العاده‌ای درباره مطالبی که به اینترنت ارسال می‌کنند به عمل آورند.  

 
 

مشاوران شغلی اظهار کردند افرادی که نگران شغل خود هستند در طول بحران اقتصادی باید احتیاط فوق‌العاده‌ای درباره مطالبی که به اینترنت ارسال می‌کنند به عمل آورند.

به گزارش ایسنا، فیس بوک، توییتر، یوتیوب، وبلاگ‌ها و سایر سایت‌های شبکه اجتماعی زمینه‌های متعددی برای لطمه زدن به یافتن یک شغل یا ارتقای شغلی فراهم می‌کنند.

صاحب یک موسسه روابط عمومی در نامه‌ای به مشتریانش هشدار داد اطلاعاتی که درباره تمامی جزییات زندگی‌شان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ارسال می‌کنند ممکن است تاثیر خوبی برروی کارفرمایانشان نداشته باشد.

مدیر استخدام کننده یک شرکت دیگر نیز در گفت‌وگو با رویترز اظهار کرد: ارسال تصاویر و اطلاعات نامناسب بدون توجه به قابلیت یا لیاقت فرد در انجام وظایف شغلی، مانع استخدام شدن می‌شوند.

استخدام افراد با سوابق آنلاین نه چندان دلچسب حتی ممکن است یک شرکت را دچار گرفتاری‌های حقوقی بکند به عنوان مثال در صورتی که کارمندی سابقه استعمال مواد یا آزار همکارانش را داشته باشد شرکتش مسوول شناخته خواهد شد.

به گفته این مدیر، حتی ارسال مطالب بی‌ضرر نیز ممکن است دردسرساز باشد به عنوان مثال مادری که جزییات نگهداری از چهار فرزند خود را به اینترنت ارسال می‌کند ممکن است کارفرمای خود را به این نتیجه برساند که برای ارتقای شغلی بسیار خسته و دارای مسوولیت‌های سنگین دیگر است.بنابراین توصیه می‌شود افراد عنوان آدرس‌های اینترنتی خود را با دقت بیش‌تری انتخاب کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed