تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 18 مردادماه 1388  

 

دسترسی به روزنامه‌های آنلاین نیوزکوپ پولی می‌شود

 
 

امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ در اقدامی که به گفته روپرت مرداک، رییس هیات مدیره آن تغییر جهت از محتوای خبری رایگان در اینترنت است برای دسترسی به وب سایت‌های روزنامه از سال آینده از خوانندگان هزینه طلب می‌کند.  

 
 

امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ در اقدامی که به گفته روپرت مرداک، رییس هیات مدیره آن تغییر جهت از محتوای خبری رایگان در اینترنت است برای دسترسی به وب سایت‌های روزنامه از سال آینده از خوانندگان هزینه طلب می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرداک این خبر را پس از اعلام ضرر خالص 3.4 میلیارد دلاری نیوزکورپ به دلیل هزینه‌های سنگین 9.2 میلیارد دلاری اعلام کرد.

این اقدام از نزدیک توسط خروجی‌های خبری بسیاری دنبال می‌شود زیرا آن‌ها نیز در حال بررسی دریافت هزینه از کاربران برای جبران کاهش هزینه تبلیغات چاپی هستند.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نیست وب سایت‌های شبکه‌های نیوزکورپ نیز شامل این وب سایت‌ها هستند یا خیر. روزنامه‌های نیویورک پست، تایمز لندن و سان جز روزنامه‌های نیوزکورپ هستند. این شرکت که صاحب شبکه اجتماعی مای اسپیس است در حال حاضر برای دسترسی به وب سایت وال استریت ژورنال هزینه طلب می‌کند.

ایده پولی کردن دسترسی آنلاین برخلاف موضع روپرت مرداک است که در هنگام به دست گرفتن کنترل شرکت ناشر روزنامه وال استریت ژورنال، از رایگان کردن این سایت پولی سخن گفته بود.

نیاز فوری رو به رشدی در نیوزکورپ و شرکت‌های دیگر برای مهار نزول درآمد تبلیغی وجود دارد. شرکت نیویورک تایمز که امسال شاهد کاهش یک سومی درآمد تبلیغاتی بود در وضعیت مشابهی قرار دارد و در حال بررسی نوعی سیستم پرداخت آنلاین برای روزنامه معتبرش است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed