تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 مردادماه 1388  

 

ایمیل خود را پس از مرگ ارسال کنید!

 
 

یک شرکت انگلیسی نوعی سرویس پست الکترونیک را راه اندازی کرده است که ایمیلها را پس از مرگ فرستنده برای گیرنده ارسال می کند.  

 
 

یک شرکت انگلیسی نوعی سرویس پست الکترونیک را راه اندازی کرده است که ایمیلها را پس از مرگ فرستنده برای گیرنده ارسال می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فناوری در دنیای ارتباطات امروز هیچ مرز و محدودیتی ندارد و حتی می تواند ارتباط افراد را پس از مرگ با عزیزانشان حفظ کند.

به تازگی یک شرکت انگلیسی سرویس پست الکترونیکی جدیدی با عنوان Last Message Club (باشگاه آخرین پیام) را راه اندازی کرده است. این سرویس به هر یک از مشتریان خود اجازه می دهد که حداکثر 100 پیام شامل نامه های عاشقانه، مشاوره، وصیتنامه و اطلاعات مالی را آماده کند و پس از مرگ آنها را به دست گیرنده ها برساند.

این پیامها به خصوص می تواند شامل پیامهای تبریک مثل پیام تبریک نوه ها و یا تولد نتیجه ها بشود. پیامها می توانند با عکس، صوت و فیلم نیز همراه شوند.

ایده راه اندازی این سرویس را "جف ریس" ارائه کرده است. وی در این خصوص اظهار داشت: "هیچ کس دوست ندارد به مرگ فکر کند اما بهتر است که خود را برای مرگ آماده کنیم حتی برای کاهش استرس عزیزانمان زمانی که دیگر در میان آنها نیستیم فکر کردن به مرگ می تواند مفید باشد."

براساس گزارش میرور، سیمون گیلیگان 63 ساله یکی از اولین مشتریانی است که از این سیستم استفاده کرده است و پیامهای پس از مرگ را برای همسر، فرزندان و سایر خویشاوندان خود نوشته است. وی در این خصوص گفت: "فکر کردن به مرگ موجب می شود که حتی به خاطرات بسیار جزئی و کوچک هم فکر کنی و برای مثال به یکی از آشنایان یادآوری کنی که اشتراک اتوبوس تو را قطع کند."

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed