تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 12 مردادماه 1388  

 

هنرمندان و خبرنگاران با کارت هوشمند «تماشا» تئاتر می‌بینند

 
 

هنرمندان باسابقه عرصه تئاتر و اهالی رسانه از این پس با داشتن کارت هوشمند "تماشا" از نمایش‌های روی صحنه در مجموعه تئاتر شهر، سنگلج و هنر دیدن می‌کنند.  

 
 

هنرمندان باسابقه عرصه تئاتر و اهالی رسانه از این پس با داشتن کارت هوشمند "تماشا" از نمایش‌های روی صحنه در مجموعه تئاتر شهر، سنگلج و هنر دیدن می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه فروش و پیش‌خرید اینترنتی بلیت و همچنین کارت هوشمند "تماشا" روز سه‌شنبه 13 مردادماه در تئاتر شهر افتتاح شود. این سامانه با همکاری بانک اقتصاد نوین و تئاتر شهر راه‌اندازی شده و تماشاگران و مخاطبان می‌توانند از طریق آن بلیت‌ نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر را خریداری یا پیش‌خرید کنند.

کارت هوشمند "تماشا" نیز از طرح‌های مورد نظر اداره کل هنرهای نمایشی است که مدت‌ها پیش اقدام‌های لازم برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن آغاز شده است. در ابتدای بهره‌برداری از این طرح هنرمندان باسابقه تئاتر و همچنین اهالی رسانه صاحب کارت هوشمند "تماشا" می‌شوند که با استفاده از آن می‌توانند از نمایش‌های تئاتر شهر، سنگلج و هنر دیدن کنند.

این کارت‌ها به صورت سالیانه شارژ می‌شوند و از این پس جایگزین بلیت‌های میهمان خواهند بود. کاربران کارت هوشمند نیز با استفاده از سامانه فروش اینترنتی می‌توانند برای نمایش مورد نظر خود اقدام کنند. هنوز مبالغ این کارت‌ها اعلام نشده ولی اختصاص این کارت به دیگر اقشار فرهنگی هنری جامعه نیز در گام بعدی این طرح انجام خواهد شد.

باید دید اهالی هنر و رسانه می‌توانند شارژ کارت خود را در زمانی کمتر از یکسال مصرف کنند یا محدودیتی برای تعداد نفرات همراه برای این دو گروه وجود خواهد داشت یا نه. اینکه این سامانه تا چه حد می‌تواند تأثیر مثبت داشته باشد و بهره‌برداری از آن تا چه اندازه باعث سهولت در انجام کارها می‌شود، چیزی که است که هنگام راه‌اندازی و استفاده از آن مشخص خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed