تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 12 مردادماه 1388  

 

مدیران رسانه‌‌ای پیش‌بینی کردند: پایان دوران محتوای اینترنتی رایگان در جهان

 
 

رییس هیات مدیره و مدیر اجرایی IAC/InteractiveCorp در سخنانی پیش‌بینی کرد که دوران محتوای اینترنتی رایگان رو به پایان است.  

 
 

رییس هیات مدیره و مدیر اجرایی IAC/InteractiveCorp در سخنانی پیش‌بینی کرد که دوران محتوای اینترنتی رایگان رو به پایان است.

به گزارش ایسنا، بری دیللر در کنفرانس Fortune Brainstorm کالیفرنیا مدل‌های کسب و کار اینترنتی سنتی را که در آن مصرف‌کنندگان برای دسترسی به اینترنت پول پرداخت می‌کنند در حالی که محتواها به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند را به چالش کشید.

وی اظهار کرد: در آینده درآمد از تبلیغات، اشتراک و مبادلات فراهم می‌شود و کاربران اینترنت باید برای محتوایی که مشاهده و استفاده می‌کنند پول پرداخت کنند.

به گفته وی، این تغییر آسان نبوده و سال‌های پیش رو برای فراهم‌کنندگان محتوا راحت نخواهد بود. اینترنت همچنان در دوران ابتدایی خود است و در حالی که محتواها در ابتدا بدون هزینه برای کاربران فراهم می‌شد هدف اصلی همواره یافتن راهی برای کسب درآمد بود.

اظهارات دیللر بازتاب سخنان دیگر بزرگان دنیای رسانه است که خواستار پولی شدن دسترسی به محتواهای رسانه‌یی آنلاین هستند.

نیوزکورپ، مالک وال استریت ژورنال و تلویزیون و استودیوهای فیلم فاکس، نیز به‌دنبال درآمدزایی از طریق کسب و کار اینترنتی و دریافت هزینه از مصرف‌کنندگان برای دسترسی به اخبار و سرگرمی است؛ وال استریت ژورنال در حال حاضر برای دسترسی به وب سایتش هزینه اشتراک آنلاین دریافت می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed