تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: یکشنبه، 11 مردادماه 1388  

 

اینترنت ۱۲ ساعت در هفته، تلویزیون ۱۳ ساعت در هفته

 
 

بر اساس گزارش جدید فارستر، مدت زمانی که کاربران در فضای آنلاین سپری می‌کنند تغییری نکرده اما رفتار آنلاین آن‌ها متفاوت شده است.  

 
 

بر اساس گزارش جدید فارستر، مدت زمانی که کاربران در فضای آنلاین سپری می‌کنند تغییری نکرده اما رفتار آنلاین آن‌ها متفاوت شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رفتار مصرف‌کننده آنلاین موسسه پژوهشی فارستر، مجموع زمان سپری شده در اینترنت 12 ساعت در هفته مانده که برخلاف گرایش مشاهده شده بین سال 2004 تا 2007 است که طی آن استفاده از اینترنت به طور قابل توجهی افزایش یافت. رشد پهنای باند نیز کند شده است.

طبق این گزارش، در سال گذشته به‌کارگیری پهنای باند تنها شش درصد رشد داشت اما 6.5 میلیون خانه جدید متصل به پهنای باند بود. اکنون اکثر خانه‌ها با اینترنت از پهنای باند استفاده می‌کنند و بیش از 50 درصد از مردم به مدت حداقل 10 سال از اینترنت استفاده کرده‌اند.

با این حال مردم همچنان 13 ساعت در هفته تلویزیون تماشا می‌کنند بدون توجه به اینکه قادرند برنامه مورد علاقه خود را آنلاین مشاهده کنند و 25 درصد از کسانی که برنامه‌های تلویزیونی را برروی اینترنت مشاهده می‌کنند همچنان 13 ساعت در هفته به تماشای تلویزیون می‌نشینند.

فارستر استفاده از اینترنت را از سال 1998 و از طریق نظرسنجی‌های سالانه مورد پیگیری قرار داده است. این نظرسنجی‌ها بزرگ‌ترین بررسی عادت‌های مصرف‌کنندگان بوده و شامل دریافت نظرات 40 هزار آمریکایی هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed