تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: شنبه، 10 مردادماه 1388  

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا ۲۰ مرداد تمدید شد

 
 

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: مهلت ارسال آثار به سومین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا 20 مرداد تمدید شد.  

 
 

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: مهلت ارسال آثار به سومین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا 20 مرداد تمدید شد.

مهدی صرامی در گفت‌وگو با فارس گفت: سومین جشنواره و نمایشگاه در 6 بخش اصلی (بخش‌های جشنواره‌ای و نمایشگاهی) و 8 بخش جانبی (بخش‌های صرفاً نمایشگاهی‌) برگزار می‌شود که بخش های اصلی شامل نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، هنرهای دیجیتال و فن‌آوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال است.

وی اظهار داشت: بخش‌های جانبی این جشنواره را خانواده و رسانه‌های دیجیتال، نشست ها و کارگاه‌های آموزشی، مسابقات، رسانه دیجیتال در آیینه هنر (دومین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال)، مؤسسات ارائه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال، استان‌ها، شهر دیجیتال و حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و بین‌الملل تشکیل می‌دهد.

صرامی ادامه داد: در بخش‌های نرم‌افزارهای رسانه‌ای و نرم‌افزارهای تلفن همراه، تنها آثاری امکان ارائه در نمایشگاه و حضور در جشنواره را دارند که دارای پروانه انتشار از مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و یا برای دریافت پروانه انتشار آن‌ها اقدام شده و کد پیگیری دریافت کرده باشند.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: در بخش پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، تنها پایگاه‌ها و وبلاگ‌هایی می‌توانند در نمایشگاه و جشنواره حضور پیدا کنند که قبلاً در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(www.samandehi.ir) خود را ثبت کرده باشند.

وی تصریح کرد: در بخش بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال، تنها بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل کشور امکان حضور و فروش در نمایشگاه را خواهند داشت.

صرامی اضافه کرد: بازی‌های رایانه‌ای تولید خارج از کشور، در صورت رعایت ملاحظات ستاد برگزاری جشنواره، توسط تولید کننده اصلی اثر امکان عرضه در بخش بین‌الملل را خواهند داشت.

وی ادامه داد: آثار فرهنگی و علمی (شامل کتاب، مقاله، پایان‌نامه و...) که در راستای فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال منتشر شده‌اند به شکلی مناسب در فضای نمایشگاه معرفی و مورد تقدیر واقع خواهند شد. نحوه حضور این آثار در نمایشگاه از طریق سایت DMF.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد افزود:‌ آثار برگزیده در جشنواره و نمایشگاه توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: شرایط حضور فعالان خارجی در سومین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در سایت جشنواره و نمایشگاه اعلام شده است، همچنین فرم‌ها و کاربرگ‌های داوری سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برای قضاوت فعالان و متخصصان این حوزه بر روی سایت جشنواره قرار گرفته است.

سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال به صورت بین المللی و با حضور بیش از 15 کشور از 8 تا 18 مهر سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed