تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 2 مردادماه 1388  

 

رابطه استفاده از فیس‌بوک و بهره‌وری سازمانی

 
 

در حالی که مطالعات پیشین نشان داده بود که مشترکان سایت فیس‌بوک نتایج دانشگاهی ضعیف‌تری نسبت به دیگر افراد کسب می‌کنند، نتایج یک بررسی جدیدنیز نشان ‌داد که این شبکه اجتماعی می‌تواند باعث کسب نتایج ضعیف کاری شده کارمندان را با مشکل مواجه کند.  

 
 

خبرگزاری فارس - در حالی که مطالعات پیشین نشان داده بود که مشترکان سایت فیس‌بوک نتایج دانشگاهی ضعیف‌تری نسبت به دیگر افراد کسب می‌کنند، نتایج یک بررسی جدیدنیز نشان ‌داد که این شبکه اجتماعی می‌تواند باعث کسب نتایج ضعیف کاری شده کارمندان را با مشکل مواجه کند.

به گزارش پی‌سی‌ورلد، شرکت‌هایی که به کارمندان خود اجازه دسترسی به شبکه اجتماعی فیس‌بوک را می‌دهند، به طور میانگین 5/1 درصد از بهروری کارمندان خود را از دست می‌دهند.

شرکت تحقیقات فناوری Nucleus Research برای به‌دست آوردن این نتایج روی 237 کارمند بررسی‌های خود را انجام داده و در پایان اعلام کرده است، 77 درصد کارمندانی که عضو شبکه اجتماعی فیس‌بوک هستند، از این سایت در ساعت‌های کاری خود استفاده می‌کنند که این مسئله باعث کند شدن فرآیندهای کاری آن‌ها می‌شود.

طبق این مطالعات، برخی کارمندان بیش از 2 ساعت از زمان کاری خود را در هر روز به حضور در این شبکه اجتماعی اختصاص می‌دهند که البته شرکت تحقیقاتی Nucleus تعداد این کارمندان را مشخص نکرده است. این بررسی‌ها مشخص کرد، از هر 33 کارمند یک نفر به صورت مستمر در محل کار خود از سایت فیس‌بوک و خدمات آن استفاده می‌کند.
از بین کارمندانی که در محل کار خود سراغ فیس‌بوک می‌روند، 87 درصد اعلام کرده‌اند حضور آن‌ها در این سایت ارتباطی به فرآیندی کاری آن‌ها نداشته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed