تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 31 تیرماه 1388  

 

وزارت ارتباطات: خودتان می دانید پیامک را چه نهادی قطع کرده است

 
 

قطعی اس ام اس و تصمیمات یکباره و بدون توضیح دولت در باب آن باعث شد خبرنگاران در مراسم رونمایی از تمبر شهیده حجاب گرد محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری جمع شوند و از او بخواهند در این خصوص توضیح دهد. 

 
 

روزنامه اعتماد - قطعی اس ام اس و تصمیمات یکباره و بدون توضیح دولت در باب آن باعث شد خبرنگاران در مراسم رونمایی از تمبر شهیده حجاب گرد محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری جمع شوند و از او بخواهند در این خصوص توضیح دهد. برخلاف انتظار خبرنگاران، وزیر در انتهای مراسم بدون اینکه جواب خبرنگاران را بدهد، مراسم را ترک کرد و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در این خصوص را به روابط عمومی خود سپرد. روابط عمومی نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: «قطع اس ام اس دست وزیر ارتباطات نیست. این قطعی توسط مراجع دیگری صورت گرفته است که خودتان هم می دانید.» با وجودی که سلیمانی در اتفاقات مربوط به وزارتخانه تحت الامرش دخیل نیست اما اظهارنظرهای جالبی در خصوص فساد اخلاقی جوامع غربی علی الخصوص فرانسویان داشت. سلیمانی با اشاره به خاطرات دوران اقامتش در فرانسه گفت: «من در فرانسه دوستی داشتم که دارای زن و یک فرزند بود. ما با هم مراودات خانوادگی داشتیم و در تحقیقات و تحصیل نیز کنار هم حرکت می کردیم.»

او اضافه کرد: «بعد از مدتی این دوستم را در کتابخانه دیدم. خواستم برای رفع خستگی با او خوش و بشی کنم: پرسیدم «فلانی چطوری، خانواده چطورن؟» گفت: «خوب نیستم. زنم را هم طلاق دادم.» من که از این گفته او جا خورده بودم، گفتم: «طلاق دادی؟ آخر چرا؟» او گفت: «خوش به حال شما که مسلمانید و می توانید زنان خود را بکشید.»» وزیر ارتباطات در ادامه اضافه کرد: «من که از این حرف جا خورده بودم، گفتم: «نه این طوری هم نیست. حالابگو ببینم چی شده، چرا زنت را طلاق دادی.» دوستم در جواب گفت: «من در تعطیلات ژانویه رفتم به پدر و مادرم سر بزنم، بعد که بازگشتم دیدم خانمم به من خیانت کرده است.»» سلیمانی گفت: «من در جواب به او گفتم تحقیق کردی، شاید اشتباه می کنی.» اما دوستم در جواب گفت: «خیانت آنقدر مشهود است که همه آن را تایید می کنند.» در این جلسه که مراسم رونمایی تمبر شهیده حجاب برگزار شده بود افراد دیگری چون علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل و طبیب زاده مشاور رئیس جمهور در امور بانوان و زنان نیز سخنرانی کردند. آنها نیز در سخنان خود به فساد گسترده «اخلاق» در غرب و اروپا اشارات مستقیمی داشتند.

زهره طبیب زاده نوری مشاور رئیس جمهوری در امور زنان نیز در این مراسم با اشاره به فساد اخلاقی کشورهای غربی ریشه این فساد را در بی دینی ها دانست. وی گفت: «در کشورهای اروپایی آزادی بی حد باعث شده بنیان خانواده ها بسیار سست باشد.» مشاور رئیس جمهور در امور بانوان در ادامه گفت: «به دلیل آزادی های اجتماعی در کشورهای غربی رشد جمعیت در آنها کاسته شده است و این در حالی است که با وجود تعالیم اخلاقی در اسلام و تشویق های دینی در دین اسلام جمعیت کشورهای اسلامی رو به رشد است و این افزایش جمعیت باعث شده آنها ترس از این داشته باشند که مسلمانان اروپا را تصاحب کنند و به این ترتیب غربیان زیر لوای مسلمانان قرار گیرند.» او اضافه کرد: «به همین دلیل مسلمانان در کشورهای اروپایی توسط فرهنگ غربی کشته می شوند.» علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل نیز در این مراسم به استبداد و فساد اخلاقی غربیان اشاره کرد. او با مثال زدن اتفاقاتی که برای روزنامه هایی چون وقایع اتفاقیه و عروه الوثقی افتاده و برخورد دولت بریتانیا با این روزنامه های عربی گفت: «انگلستان و کشورهای اروپایی در حالی شعار آزادی و آزادی بیان را سر می دهند که در تاریخ بسته شدن روزنامه هایی چون عروه الوثقی و وقایع اتفاقیه را به نام خود ثبت کردند.» ولایتی گفت: «چرا با وجودی که این کشورها اعلام می کنند ما آزادی بیان داریم اما از چاپ و انتشار برخی روزنامه ها جلوگیری می کردند.» او با استناد به اتفاقاتی که در دولت بریتانیا در مورد این روزنامه افتاد دولت های غربی را دولت های مستبد و دیکتاتور قلمداد کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed