تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 24 تیرماه 1388  

 

خواب زمستانی اپراتور سوم تلفن همراه شروع شد؟

 
 

پس از کنار گذاشته شدن دو برنده اول و دوم مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ایران ظاهرا این اپراتور هنوز نیامده به خواب زمستانی می‌رود تا مسوولان درباره آینده‌اش تصمیم بگیرند. 

 
 

خبرگزاری ایسنا - پس از کنار گذاشته شدن دو برنده اول و دوم مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ایران ظاهرا این اپراتور هنوز نیامده به خواب زمستانی می‌رود تا مسوولان درباره آینده‌اش تصمیم بگیرند. با توجه به فراملی بودن این موضوع و مواردی دیگر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هر گونه تصمیمی را به مراجع ذی‌صلاح واگذار کرده است و مسوولان وزارت ارتباطات به دنبال راه حل جایگزینی برای این موضوع هستند.

پس از این که کنسرسیوم تامین اتصالات به‌دلیل عدم انجام تعهداتش از روند مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ایران خارج شد، از کنسرسیوم زین ایران به‌عنوان حائز رتبه دوم پیشنهاد مالی در مزایده به منظور انجام پروژه دعوت شد، نفر دوم قیمتی با تفاوت زیاد را پیشنهاد کرده بود، در حالی که طبق قانون تفاوت قیمت نباید بیش از 5 درصد باشد؛ سعی شد طی مذاکراتی قیمت‌ها تصحیح شود، ولی این اتفاق هم رخ نداد، ضمن این‌که سپرده تامین اتصالات هم طبق قانون ضبط شد.

این کنسرسیوم نیز درزمان مقرر به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پاسخ مثبت نداده و به این ترتیب این کنسرسیوم نیز از روند مزایده کنار گذاشته شد؛ سرانجام این موضوع به مجلس ارجاع داده شد که تصمصیم‌گیری در این رابطه توسط مراجع ذی‌صلاح انجام شود و پیشنهاد کمیسیون صنایع مجلس ارجاع این موضوع به دولت بود.

در این جریانات گزارشی توسط وزارت ارتباطات تهیه و به دولت ارائه شده است و قرار شد دولت در این باره تصمیم بگیرد، البته چند راه پیشنهاد شده است که یکی از آنها برگزاری مجدد مزایده است و راه دیگر تشکیل کنسرسیوم داخلی با همکاری شرکت مشابه خارجی است.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد - نماینده مردم ساری در خانه ملت - با خبرنگار با اشاره به این‌که پس از این اتفاقات گزارشی توسط وزارت ارتباطات تهیه و به دولت ارائه شده است، اظهار کرد: قرار شد دولت در این باره تصمیم بگیرد، البته چند راه پیشنهاد شده است که یکی از آن‌ها برگزاری مجدد مزایده است و راه دیگر تشکیل کنسرسیوم داخلی با همکاری شرکت مشابه خارجی است.

یوسف‌نژاد تصریح کرده است: آنچه مهم است این است که اپراتور سوم باید باشد و مجلس هم نسبت به آن حساس است و امور آن را پیگیری می‌کند، ضمن این‌که قرار شد کمیسیون صنایع و معادن مجلس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس کار گروهی تشکیل بدهند تا در مورد انجام فعالیت‌های مربوط به اپراتور سوم به صورت واقع‌بینانه تصمیم‌گیری کنند.

اما پیش از این لطف‌الله سبوحی - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - درباره مزایده اپراتور سوم تلفن همراه و در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری مجدد این مزایده وجود دارد؟ به خبرنگار ایسنا گفته بود: همه چیز ممکن است و شاید بعد از مذاکرات و بررسی‌های لازم به این نتیجه برسیم که یک بار دیگر این مزایده را برگزار کنیم.

وی گفت: بعد از خروج کنسرسیوم اتصالات از روند مزایده اپراتور سوم تلفن همراه کشور با برنده دوم مزایده یعنی اپراتور زین کویت وارد مذاکره شدیم که این مذاکرات هم چنان ادامه دارد و در جلسات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بحث و بررسی می‌شود اما هنوز به نتیجه نهایی و مشخصی نرسیدیم و نمی‌توان نظر قطعی داد.

ظاهرا قرار است کارگروه متشکل از نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و وزارت ارتباطات همزمان با آغاز به‌کار مجلس تشکیل شود.

به گزارش ایسنا پیش از این از سوی مجری مزایده اپراتور سوم تلفن همراه کشور اعلام شده بود که به ترتیب پنج کنسرسیوم تامین اتصالات شامل شرکت تامین تله کام و شرکت اتصالات، زین ایران شامل صندوق بازنشستگی صدا و سیما، صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت زین، عمران تل شامل شرکت مبین ایران و شرکت عمان تل، فن‌آوری موج شامل شرکت فن‌آوری موج، سرمایه‌گذاری صبا و شرکت ایندوسل و کنسرسیوم آبی- ایراتل شامل شرکت پارس ایراتل، سرمایه گذاری ایرانیان و شرکت بهاراتیا شرکت‌های واجد صلاحیت حضور در این مزایده بودند.

پاکت‌های پیشنهادی قیمت‌های شرکت‌های حاضر در مزایده روز دهم دیماه سال گذشته بازگشایی و سپس از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد که کنسرسیوم تامین اتصالات شامل شرکت تامین تله کام و شرکت اتصالات برنده مزایده اپراتور سوم تلفن همراه شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed