تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان صداوسیما

تاریخ ارسال: سه شنبه، 16 تیرماه 1388  

 

۳۰ شخصیت حقیقی و حقوقی به خاطر مناظره‌ها از صداوسیما شکایت کردند

 
 

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: به علت حرف هایی که در مناظره ها زده شد، بیش از سی شخصیت حقیقی و حقوقی به صدا و سیما نامه نوشتند و شکایت کردند.  

 
 

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: به علت حرف هایی که در مناظره ها زده شد، بیش از سی شخصیت حقیقی و حقوقی به صدا و سیما نامه نوشتند و شکایت کردند.

ضرغامی در نشست سراسری مسوولان و مدیران مراکز صدا و سیما در سراسر کشور برگزاری مناظره های زنده را ابتکار مهم رسانه ملی برای پرشور کردن انتخابات دانست و گفت: به خاطر اینکه کسی احساس نکند که صدا و سیما به دنبال سانسور حرف های نامزدها یا جهت دادن به مناظره هاست، فضای مناظره ها در اختیار نامزدها قرار گرفت که البته به علت حرف هایی که در مناظره ها زده شد، بیش از سی شخصیت حقیقی و حقوقی به صدا و سیما نامه نوشتند و شکایت کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به پایبندی کامل مردم به قانون منع تبلیغات انتخاباتی در 24 ساعت مانده به انتخابات گفت: در روز انتخابات صدا و سیما با همه توان به میدان آمد و ملت نیز با حضور تحسین برانگیز خود پایبندی به نظام و انقلاب و ایران را نشان داد.

آقای ضرغامی به تمدید مهلت و زمان انتخابات اشاره و اعلام کرد: در آخرین دقایق مانده به پایان آخرین مهلت تمدید شده زمان رأی گیری، رهبر معظم انقلاب به علت حساسیت ویژه ایشان به حضور حداکثری مردم به صدا و سیما پیام دادند که تا هر زمان که مردم در شعب اخذ رأی حضور دارند باید از آنها اخذ رأی شود که رسانه ملی نیز این موضوع را اعلام کرد.

علت اعلام نتایج انتخابات از نیمه شب 22 خرداد موضوع دیگری بود که رئیس سازمان صدا و سیما در جمع مدیران رسانه به آن پرداخت.

ضرغامی در این زمینه گفت: همان گونه که برخی رسانه های خارجی نیز اعلام کردند به علت رایانه ای شدن تجمیع آراء امکان شمارش و اعلام نتایج از حداکثر دو ساعت پس از رأی گیری وجود داشت به همین دلیل رسانه ملی نتایج آراء را از نیمه شب 22 خرداد به تدریج اعلام کرد.

رئیس صدا و سیما درباره شبهه پوشش فعالیت های دولت در ایام انتخابات نیز گفت: این مسأله قانونی است و در همه دوره های انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته است ضمن این که صدا و سیما در هفته های منتهی به انتخابات پوشش فعالیت های معمول و حتی طرح های عمرانی دولت را بسیار کم کرد که با انتقاد دولت نیز روبرو شد.

صد شخصیت حقیقی و حقوقی شبهات انتخابات را در تلویزیون پاسخ دادند

ضرغامی به حضور همه جانبه رسانه های غربی و دشمنان انقلاب در تهییج اغتشاشات اخیر و تلاش برای ایجاد انقلاب مخملین اشاره کرد و گفت: دشمنان همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ملت ایران را نمی شناسند.

رئیس رسانه ملی در بیان مسئولیت های سنگین رسانه در حوادث پس از انتخابات گفت: تلاش گسترده برای رفع شبهات و بازگویی مکرر پاسخ به شبهات اولین وظیفه مهمی بود که شبکه خبر و دیگر شبکه ها در این زمینه با دعوت از حداقل صد شخصیت حقیقی و حقوقی این مسئولیت را به خوبی انجام دادند.

ضرغامی همچنین مسئولیت تبیین جدا بودن مردم از آشوبگران و آرام بخشی در جامعه را از دیگر وظایف سنگین و انحصاری رسانه ملی بیان کرد و گفت: وظیفه دیگر رسانه ملی مقابله با اقدامات رسانه های مجازی و خارجی و روشنگری در این زمینه بود که همه این وظایف نیز به خوبی انجام شد.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ضرورت تحلیل همه جانبه حضور تاریخی ملت در انتخابات و مسائل و حوادث پس از آن اعلام کرد: رسانه ملی در آینده نزدیک با حضور نمایندگان همه گروه ها و جریانات سیاسی به این اقدام مهم خواهد پرداخت.

رئیس رسانه ملی در جمع بندی عملکرد صدا و سیما در قبل و پس از انتخابات گفت: رسانه ملی به لطف پروردگار و تدبیر و همت همه مدیران و کارکنان از یک امتحان بسیار پیچیده و مهم سربلند بیرون آمد.

رئیس رسانه ملی حضور برنامه ریزی شده، متنوع و جذاب همه بخش های صدا و سیما را در روند انتخابات مورد اشاره قرار داد و گفت: در پرتو فضای رقابتی ایجاد شده در رسانه ملی اولین بار همه نامزدها با حضور در استودیوهای تلویزیونی و رادیویی، از همه ظرفیت های ایجاد شده استفاده کردند و حتی از یک دقیقه از فرصت های رسانه ای خود چشم پوشی نکردند.

رئیس رسانه ملی افزود: در مستند انتخاباتی نامزدها نیز بر خلاف دوره های قبل حتی یک فریم تصویر و یک ثانیه مطلب نیز حذف نشد.

تبیین دو دستور کار رسانه ملی

ضرغامی در تبیین دستور کار رسانه ملی در شرایط فعلی به آرامش موجود اشاره کرد و گفت: رسانه ملی در این شرایط دو وظیفه مهم را بر عهده دارد؛ 1- ایجاد وحدت و انسجام ملی در جامعه 2- برخورد صادقانه با دولت و فراهم آوردن زمینه لازم برای تلاش بیشتر دولت به منظور تأمین مطالبات و نیازهای عمومی و منطقی مردم.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به آرای بسیار خوب مردم به رئیس جمهور کشور گفت: این آرای عظیم افتخار بزرگی برای آقای احمدی نژاد به شمار می رود تا به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران به تلاش بیشتر برای حل مشکلات موجود بپردازد.

آقای ضرغامی با اشاره به مطرح بودن بحث کابینه جدید آقای احمدی نژاد در جامعه گفت: آمادگی داریم که فضای تصمیم گیری درباره وزیران پیشنهادی را به سطح جامعه تعمیم دهیم و با بررسی مسائل مختلف مربوط به انتخاب وزیران در برنامه هایی با حضور موافقان و مخالفان، راه را برای تصمیم گیری رئیس جمهور محترم هموارتر کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما، حضور کارشناسان مختلف را در برنامه های مرتبط با حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی برای اعتمادسازی بیشتر مفید توصیف کرد و با تأکید بر لزوم انعکاس وسیع تر دیدگاه ها و نظرهای مردم در صدا و سیما گفت: در حال تدوین برنامه های پنج سال آینده هستیم تا در پرتو راهبردها و شیوه های جدید ضریب موفقیت رسانه ملی را در ادای مسئولیت های سنگین افزایش دهیم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed