موتور جستجوی نوپای بینگ پس از دو موتور جستجوی گوگل و یاهو به سومین موتور جستجوی مشهور و محبوب در فضای مجازی مبدل شده است.
به گزارش فارس به نقل از بتانیوز، علیرغم این موفقیت بینگ هنوز تا رسیدن به نقطه اوج و دستیابی به قابلیت رقابت با غولی همچون گوگل راه درازی در پیش دارد.
محققان موسسه Catalyst می گویند بررسی عادات کاربران وب نشان می دهد علیرغم کارآیی ها و امکانات متفاوت بینگ بسیاری از مردم به استفاده از گوگل عادت کرده اند و تغییر این عادت قدیمی کار ساده ای نیست.
به اعتقاد آنان مایکروسافت برای تغییر این عادت چاره ای جز تبلیغات گسترده و افزودن امکاناتی جدید و متفاوت به بینگ ندارد. در غیر این صورت گوگل به حکمرانی خود در دنیای مجازی ادامه خواهد داد.