تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 2 تیرماه 1388  

 

شبکه‌های اجتماعی مفری برای درآمدزایی برندهای شناخته شده

 
 

به نظر می‌رسد سایت‌هایی مثل Twitter و Facebook خود برنده صحنه درآمد‌زایی در شبکه‌های اجتماعی نباشند، بلکه نام‌های تجاری شناخته شده توانسته‌اند از طریق این شبکه‌ها فروش بیشتری کسب کنند. 

 
 

همکاران سیستم - به نظر می‌رسد سایت‌هایی مثل Twitter و Facebook خود برنده صحنه درآمد‌زایی در شبکه‌های اجتماعی نباشند، بلکه نام‌های تجاری شناخته شده توانسته‌اند از طریق این شبکه‌ها فروش بیشتری کسب کنند. روش‌هایی مانند محافل تبادل نظر مشتریان در مورد محصولات و برندهای شناخته شده، ارسال خبر در مورد محصولات جدید، ارائه پشتیبانی و خدمات از طریق Twitter همگی از راهکارهایی محسوب می‌شود که شرکت‌های بزرگ در شبکه‌های اجتماعی در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند فروش خود را از این طریق افزایش دهند. مثلاً شرکت دل توانسته در سایت Twitter معادل یک میلیون دلار محصول و تجهیزات جانبی بفروشد.

آستین هرد، مدیرعامل موسسه مشاوره اینترنتی Bazaarvoice معتقد است برند‌های شناخته شده تجاری در شبکه‌های اجتماعی بیشترین تعاملات مالی را ایجاد می‌کند. افراد هنگامی که خواهان خرید اقلام خاصی هستند از دوستان خود در این زمینه نظر‌خواهی می‌کنند و این دقیقاً کاربردی است که شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در حوزه تبادلات تجاری ارائه دهد.

در این میان، امکانات متنوعی در زمینه مشورت‌های تجاری برای کاربران در شبکه‌های اجتماعی قابل دسترسی است. به‌طور مثال، شرکت Bazaarvoice کار خود را از طریق کمک به شرکت‌ها برای گزارش‌گیری از نظرخواهی مشتریان و دریافت پیشنهادات ایشان آغاز کرد و سپس وارد حوزه شبکه‌های اجتماعی شد تا به کاربران اجازه دهد با استفاده از همین نرم‌افزار با دوستان خود در مورد خرید‌های اینترنتی تبادل نظر کنند.

نرم‌افزار Bazaarvoice امکاناتی همانند ”امتیاز دهی کاربران“ و ”نقد“ سایت‌ شرکت‌های تولید‌کننده و خرده‌فروش را ارائه می‌دهد و بدین طریق ابزاری برای ”بازاریابی دهان به دهان“ یا ”بازاریابی ویروسی“ محسوب می‌شود. سایت‌های شبکه اجتماعی این ویژگی را دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با یکدیگر تبادل نظر کرده و از این نظرات در تصمیم‌گیری خرید خود استفاده کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed