تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 31 خردادماه 1388  

 

متفاوت بودن عادت‌های خواندن ایمیل در میان کاربران جهان

 
 

براساس بررسی شرکت متخصص بازاریابی اپسیلون، مردم در آسیا اقیانوسیه در مقایسه با مردم آمریکای شمالی و اروپا به ایمیل‌های تبلیغاتی واکنش‌ متفاوتی نشان می‌دهند.  

 
 

براساس بررسی شرکت متخصص بازاریابی اپسیلون، مردم در آسیا اقیانوسیه در مقایسه با مردم آمریکای شمالی و اروپا به ایمیل‌های تبلیغاتی واکنش‌ متفاوتی نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، براساس این بررسی در حالی که نیمی از پاسخ دهندگان آسیا اقیانوسیه معتقدند بخش موضوع در ایمیل مورد توجه‌ترین ویژگی‌ ایمیل برای آن‌هاست، بیش از دو سوم پاسخ دهندگان آمریکای شمالی و اروپا بخش ارسال کننده ایمیل را انتخاب کردند.

به علاوه پیشنهادهای تخفیف، عرضه محصولات رایگان، نام‌های برند آشنا و موضوعات شخصی شده احتمال باز کردن ایمیل را در بین پاسخ‌دهندگان افزایش می‌دهد.

این پیام‌ها که PBE نامیده می‌شوند ایمیل‌های ارتباطی هستند که از سوی بازاریابان به مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها ارسال می‌شوند.

طبق این بررسی کاربران آسیا اقیانوسیه بیش‌تر امکان دارد نسبت به این ایمیل‌ها واکنش نشان داده و برروی یک وب سایت کلیک‌ کنند، خواستار اطلاعات بیش‌تر شوند، کلیپ ویدیویی مشاهده کنند یا خرید آنلاین یا آفلاین انجام دهند.

59 درصد از مصرف‌کنندگان آسیا اقیانوسیه در نتیجه ارتباط‌های ایمیلی به خرید آنلاین یا آفلاین اقدام کرده‌اند و پس از آن‌ها مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی (53 درصد) و مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا با 37 درصد قرار دارند.

در این بررسی که طی آن بیش از چهار هزار مصرف‌کننده در 13 کشور جهان مورد نظرسنجی قرار گرفته‌اند، لزوم به‌کارگیری استراتژی‌های متعدد از سوی بازاریابان پیشنهاد شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed