تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 29 خردادماه 1388  

 

اینترنت همچنان محبوب‌ترین منبع اطلاعات است

 
 

بر اساس نظرسنجی جدیدی که در آمریکا انجام گرفت، اینترنت همچنان منبع شماره یک اطلاعات و منبع منتخب برای اخبار در مقایسه با تلویزیون، روزنامه و رادیو است.  

 
 

بر اساس نظرسنجی جدیدی که در آمریکا انجام گرفت، اینترنت همچنان منبع شماره یک اطلاعات و منبع منتخب برای اخبار در مقایسه با تلویزیون، روزنامه و رادیو است.

به گزارش ایسنا، بیش از نیمی از افراد مورد نظرسنجی از سوی Zogby Interactive اظهار کردند در صورتی که مجبور به انتخاب یک منبع خبری باشند، اینترنت را برمی‌گزینند و پس از آن تلویزیون با 21 درصد و روزنامه و رادیو هر کدام با 10 درصد انتخاب شدند.

اما تنها 10 درصد وب سایت‌های اجتماعی را برای دسترسی به اخبار، مهم توصیف کردند و با وجود تبلیغات رسانه‌یی در مورد توییتر تنها چهار درصد برای دریافت اخبار به این سایت میکرووبلاگ نویسی مراجعه می‌کنند.

اینترنت همچنین از سوی حدود 40 درصد از بزرگسالان آمریکایی به‌عنوان قابل اعتمادترین منبع اخبار عنوان شد در حالی که 17 درصد تلویزیون، 16 درصد روزنامه و 13 درصد رادیو را منبع خبری مطمئنی می‌دانستند.

بر اساس این بررسی، تقریبا نیمی از سه هزار و 30 بزرگ‌سال مورد نظرسنجی وب سایت‌های روزنامه‌های ملی و 43 درصد وب سایت‌های تلویزیون را مهم توصیف کردند.

اما وبلاگ‌ها نسبت به وب سایت‌ها کمتر ضروری شناخته شده و تنها 28 درصد این افراد آن‌ها را در نقطه نظر سیاسی خود مهم دانسته‌اند. همچنین 82 درصد اینترنت را منبع اصلی اطلاعات در ظرف پنج سال آینده دانسته‌اند، در حالیکه 13 درصد تلویزیون و 0.5 درصد روزنامه‌ها را انتخاب کردند.

بر اساس آمار رسمی منتشر شده، حدود 85 درصد از آمریکایی‌ها به اینترنت دسترسی دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed