تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 24 خردادماه 1388  

 

رشد ۷۰۰ درصدی فیس‌بوک

 
 

مراجعه به سایت Facebook و استفاده از خدمات آن در ماه آوریل نسبت به سال قبل 700 درصد رشد داشته است.  

 
 

مراجعه به سایت Facebook و استفاده از خدمات آن در ماه آوریل نسبت به سال قبل 700 درصد رشد داشته است.

به گزارش فارس به نقل از پی سی ورد، بر اساس گزارش منتشر شده توسط شرکت نیلسن، کاربران شبکه اجتماعی Facebook طی ماه آوریل سال جاری میلادی 9.13 میلیارد دقیقه وقت خود را در این سایت سپری کردند که این رقم نسبت به 7.1 میلیارد دقیقه در مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

میزان مراجعه به این سایت و استفاده از خدمات آن در ماه آوریل نسبت به سال قبل 700 درصد رشد داشته است.

به گفته شرکت Nielsen، سایت (مای‌اسپیس)MySpace با اختلاف زیاد عنوان دومین شبکه اجتماعی برتر را به خود اختصاص داده است و در ماه آوریل، مشترکان تنها 5 میلیارد دقیقه را در آن سپری کردند که میزان مراجعه به سایت MySpace در آوریل 2009 نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، باید توجه کرد که سایت Facebook نمی‌تواند چندان به وضعیت کنونی خود امیدوار باشد، زیرا شبکه اجتماعی Twitter در سال جاری با سرعت زیاد در حال رشد بوده، هم‌اکنون عنوان پنجمین شبکه اجتماعی محبوب در جهان را به خود اختصاص داده است و طی ماه آوریل کاربران 300 میلیون دقیقه در آن حضور داشتند که محبوبیت آن نسبت به مدت مشابه سال قبل 3712 درصد بیشتر شده است.

جان گیبس مدیر مرکز رسانه آنلاین شرکت Nielsen در این خصوص بیان کرد: طی سال گذشته شاهد رشد و پیشرفت قابل‌ملاحظه سایت Facebook و سقوط سایت MySpace بودیم همچنین سایت Twitter نیز با قدرت تمام در این جریان قرار گرفته است تا شاید بتواند وضعیت کنونی در این فضا را تغییر دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed