تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: دوشنبه، 21 اردیبهشتماه 1388  

 

افزایش تمایل نیوزلندی‌ها به تماشای برنامه‌های تلویزیون‌های محلی

 
 

مردم نیوزلند به تماشای شبکه‌های تلویزیونی محلی و برنامه‌های این شبکه‌ها که به صورت رایگان در معرض تماشای آنان قرار می‌گیرد، بیش از گذشته تمایل نشان می‌دهند.  

 
 

مردم نیوزلند به تماشای شبکه‌های تلویزیونی محلی و برنامه‌های این شبکه‌ها که به صورت رایگان در معرض تماشای آنان قرار می‌گیرد، بیش از گذشته تمایل نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، یکی از موسسات رادیو و تلویزیونی نیوزلند با عنوان «نیوزلند بر روی آنتن» پس از بررسی میزان توجه مخاطبان به برنامه‌های شبکه‌های محلی، اعلام کرده‌است که مردم این کشور در سال 2008 بیش از هر زمان دیگری به تماشای برنامه‌های شبکه‌های محلی نشسته‌اند.

این موسسه‌ی رسانه‌ای هم چنین در نتایج تحقیق خود آورده‌است: بیش از یازده هزار و ششصد ساعت برنامه‌ی شبکه‌های محلی در سال 2008 از شش شبکه‌ی ملی و رایگان نیوزلند به روی آنتن رفت.

در ادامه‌ی این مطلب یادآوری شده‌است که این میزان ساعت، بیشترین آماری است که تا به حال در خصوص برنامه‌های شبکه‌های محلی نیوزلند به ثبت رسیده‌است و نسبت به سال گذشته رشد هفت درصدی داشته است.

گفته می‌شود برنامه‌های شبکه‌های محلی 34 درصد از برنامه‌های شبکه‌های رایگان نیوزلند را شامل شده‌اند.

به نقل از سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه، شرکت رسانه‌ای «نیوزلند بر روی آنتن» هر سال مبلغ 50 میلیون دلار صرف تولید برنامه‌های رادیو و تلویزیونی می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed