تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 اردیبهشتماه 1388  

 

برخورد گشت‌های اینترنتی با سایت‌های مستهجن

 
 

فرمانده ناجا گفت: رصد اینترنتی و آن‌لاین نیروی انتظامی چند سالی است که آغاز شده و در قالب آن، شناسایی انواع آگهی‌های غیرمجاز در مواردی اعم از مسکن، لیزینگ و سایر مصادیق کلاهبرداری از مردم و همچنین شرکت‌های هرمی در دستور کار است.  

 
 

همشهری آنلاین - فرمانده ناجا گفت: رصد اینترنتی و آن‌لاین نیروی انتظامی چند سالی است که آغاز شده و در قالب آن، شناسایی انواع آگهی‌های غیرمجاز در مواردی اعم از مسکن، لیزینگ و سایر مصادیق کلاهبرداری از مردم و همچنین شرکت‌های هرمی در دستور کار است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه گردهمایی افسران رابط مبارزه با مواد‌مخدر که در محل سازمان پلیس مبارزه با مواد‌مخدر نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: افراد متخلف از بستر اینترنت برای جرم و کلاهبرداری‌های وسیع به‌خوبی استفاده می‌کنند، زیرا برای مثال روزنامه‌ها در این زمینه ضوابط سختی دارند، بنابراین آنها به بستر اینترنت پناه می‌برند چرا که اساسا در حوزه اینترنت قوانین مشخصی وجود ندارد و کلاهبرداری‌هایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، نیروی انتظامی در حوزه اینترنت رصد می‌کند تا اقدامات پیشگیرانه را قبل از به دام افتادن مردم، از طریق شناسایی متخلفان و برخورد با آنها صورت دهد.

احمدی مقدم درباره مصادیق اجرای طرح گشت اینترنتی ناجا، بیان داشت: در قالب این طرح علاوه بر شناسایی و برخورد با سایت‌های مستهجن، با انواع سایت‌هایی که به قصد کلاهبرداری از مردم فعالیت می‌کنند، برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین عنوان کرد: البته این طرح که شیوه‌ها و مصادیق دیگری دارد با شدت ادامه خواهد یافت و در قالب آن، برخورد با سایت‌های مستهجن که فرهنگ مردم را هدف قرار داده‌اند، نیز با جدیت انجام می‌شود، زیرا قطعا فرهنگ جامعه مهم‌تر از پول و مال جامعه است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد‌مخدر در بخش دیگری از سخنانش از کاهش 25 درصدی مرگ براثر اعتیاد در کشور خبر داد و اضافه کرد: درسال گذشته روزانه 9 نفر بر اثر اعتیاد به انواع مواد‌مخدر در کشور جان خود را از دست دادند که این آمار در 2سال ماقبل 12 نفر بوده است.

اسماعیل احمدی مقدم افزود: در 2سال گذشته که طرح درمانی معتادان سرعت پیدا کرده، میزان مرگ و میر ناشی از اعتیاد نیز حدود 25 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس کشور درخصوص اجرای طرح جمع آوری معتادان خاطر نشان کرد: جلسه طرح ریزی موضوع انتقال معتادان به اردوگاه‌های اجباری کار برگزار و براساس آن از ابتدای خرداد جمع آوری معتادان ولگرد در تهران و سپس سایر شهرهای کشور آغاز می‌شود.

احمدی مقدم درخصوص برگزاری اجلاس افسران رابط مبارزه با مواد‌مخدر نیز اذعان کرد: این اجلاس به‌صورت مرتب در سطوح مختلف و با هدف توسعه همکاری‌ها بین پلیس‌های کشورهای درگیر برگزار می‌شود که در کشور با استقبال خوب کشورهای عضو مواجه شده است. وی افزود: افسران رابط شرکت‌کننده در این اجلاس آموزش‌های لازم را می‌گذرانند تا بتوانند در زمینه تبادل اطلاعات و عملیات مشترک از این تجربیات استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در حاشیه این اجلاس کمیته‌های تخصصی همکاری سه جانبه ایران، افغانستان و پاکستان که در سال گذشته نیز برگزار شد، تشکیل می‌شود و همچنین مرکز تبادل منطقه‌ای و هدایت مشترک عملیات افتتاح خواهد شد.

هشتمین اجلاس بین‌المللی افسران رابط مبارزه با مواد‌مخدر دیروز (سه‌شنبه) با حضور افسران و کارشناسان مواد‌مخدر و نمایندگانی از 15 کشور همچون ترکیه، پاکستان، افغانستان، عربستان‌، روسیه‌، انگلیس‌، کانادا، یونان‌، فرانسه و تونس در تهران آغاز به کار کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed