تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 7 اردیبهشتماه 1388  

 

افزایش مخاطبان آنلاین روزنامه‌ها در سه ماه نخست سال جاری میلادی

 
 

طبق جدیدترین آمار نیلسن، وب سایت‌های روزنامه در سه ماه نخست سال جاری میلادی 73.3 میلیون بازدیدکننده در ماه جلب کردند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 10.5 درصد افزایش یافته است.  

 
 

طبق جدیدترین آمار نیلسن، وب سایت‌های روزنامه در سه ماه نخست سال جاری میلادی 73.3 میلیون بازدیدکننده در ماه جلب کردند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 10.5 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار نیلسن آنلاین، وب سایت‌های روزنامه‌ها در سه ماه نخست تا پایان 31 ماه مارس بیش از 73.3 میلیون کاربر منحصر را جذب کردند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این آمار 4/66 میلیون نفر بود. متوسط شمار صفحات مشاهده شده نیز 13 درصد افزایش یافته و به 3.5 میلیارد صفحه رسید.

طبق اعلام انجمن روزنامه‌های آمریکا که این بررسی به سفارش آن صورت گرفته، هر دو آمار از سال 2004 به این سو بالاترین آمار به شمار می‌روند.

آمار نیلسن جدیدترین آماری است که رشد مخاطبان روزنامه‌ها در وب را نشان می‌دهد حتی اگر ناشران همچنان برای یافتن مدل کسب و کار آنلاین مطمئنی برای جایگزینی کردن با درآمد چاپی رو به کاهش، در تلاش باشند.

با رسیدن بحران به دومین سال خود، بسیاری از شرکت‌های روزنامه پس از سال‌ها رشد، شاهد برعکس شدن درآمد تبلیغات آنلاین و کاهش آن هستند. با این همه انجمن روزنامه‌های آمریکا این نتایج را نشانه مثبتی برای آینده روزنامه‌ها و گواهی در نقش آن‌ها در مطلع نگه داشته مردم خواند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed