تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 6 اردیبهشتماه 1388  

 

معرفی چهار کشور دارای بیشترین ضریب نفوذ در شبکه‌های اجتماعی

 
 

موسسه تحقیقاتی "نیلسون" گزارش سال 2009 خود در خصوص رشد استفاده از وب و اینترنت در مقولات مختلف را منتشر کرد.  

 
 

موسسه تحقیقاتی "نیلسون" گزارش سال 2009 خود در خصوص رشد استفاده از وب و اینترنت در مقولات مختلف را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج تازه ترین گزارش موسسه "نیلسون" تصویر جدیدی از وب را نشان می دهد به طوری که یک افزایش دو هزار درصدی در مقوله مدت زمان جستجوی فیلم در وب در سال 2009 نسبت به سال 2003 به ثبت رسیده است.

همچنین تعداد کاربران جستجو کننده فیلم نسبت به سال گذشته 71 درصد و تعداد کاربران شبکه های اجتماعی 87 درصد نسبت به سال 2003 رشد داشته است. در سال 2003 اولین نمونه های سایتهای نسل دوم وب راه اندازی شد.

گزارش نیلسون نشان می دهد استفاده از اینترنت موبایل بین سالهای 2007 تا 2009 تنها در آمریکا 74 درصد افزایش داشته است.

براساس گزارش پی سی وورد، نتایج این تحقیقات با تاکید بر جزئیات بیشتر نسل جدید وب به خصوص پورتال "فیس بوک" و سایتهای مشابه نشان می دهد که تعداد کاربران این شبکه ها به خصوص در محدوده سنی بین 34 تا 49 سال تنها در مدت یکسال 21 میلیون نفر بوده است.

کاربران کشورهای برزیل، آلمان، انگلیس و ایتالیا از بیشترین ضریب نفوذ در شبکه های اجتماعی برخوردار هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed