تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 6 اردیبهشتماه 1388  

 

حمله وزارت ارشاد به خبرگزاری ایسنا

 
 

روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با انتشار خبری خلاف واقع - و یا حداقل تحریف شده - به نقل از صفار هرندی، بار دیگر بسترساز آلوده سازی فضای رسانه‌ای کشور شد. 

 
 

خبرگزاری ایرنا - روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با انتشار خبری خلاف واقع - و یا حداقل تحریف شده - به نقل از صفار هرندی، بار دیگر بسترساز آلوده سازی فضای رسانه‌ای کشور شد.

به گزارش ایرنا «خبرگزاری ایسنا در خبر سرویس قم خود (2/1388/2) ادعا کرده « وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 70 درصد کتاب‌هایی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت قبل مجوز چاپ گرفته، دارای انحرافات اساسی بود‌ه‌اند.»

دراطلاعیه این وزارتخانه که یک نسخه از آن با عنوان " صداقت رسانه ای کجا است؟" برای ایرنا ارسال شده، آمده است:

"" ایسنا نه تنها با تحریف‌گویی و خلاف واقع نویسی بستر انتشار خبری کذب در برخی روزنامه‌ها را فراهم ساخت، بلکه بهانه‌ را به دست برخی اشخاص داد که گویا برغم ادعاهای بسیار، عادت کرده‌اند پیش از جستجو در صحت و سقم ماجرا به موضع‌گیری بپردازند. چنین شد که خبری دروغ و تحریف شده دستمایه خبرها و تیتر‌های جنجال‌ساز و غیر واقعی گردید.

این جنجالی است که سال گذشته هم نقل خبری غیر واقعی از سوی همین رسانه درباره «ایده‌آل بودن بستن در سینماها!» شبیه آن را به راه انداخت و البته به موقع خود پاسخ داده شد.

خبرگزاری دانشجویان ایران بعد از پیگیری‌های فراوان این وزارتخانه با انتشار اصلاحیه‌ای کوتاه (2/1388/6) متن صحیح سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر روی خروجی قرار داد؛ اما پس از آنکه جنجال‌سازی هدایت شده رسانه‌ای در قالب پروژه به اجرا در آمد، برخی اشخاص نیز همانند گذشته به استقبال آن شتافتند.

امیدواریم برخی خبرگزاری‌ها، امانت‌داری و صداقت در اطلاع‌رسانی را فدای سرعت یا اهداف دیگر نکنند؛ امیدواریم برخی روزنامه‌ها از صحت نقل قول‌های منابع خبری خود اطمینان حاصل کنند؛ امیدواریم اشخاصی که پیش از این بر مناصب مدیریت فرهنگی تکیه زده بودند پیش از اظهارنظر درباره سخنی و کلامی درباره واقعیت ماجرا اندکی تامل و خویشتنداری پیشه سازند.""

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed