تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: شنبه، 5 اردیبهشتماه 1388  

 

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیو در تولد ۶۹ سالگی

 
 

مراسم بزرگداشت 69 سالگی رادیو صبح امروز با حضور معاون صدا و مدیران و برنامه‌سازان رادیو در استودیو یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد و در آن برگزیدگان بخش داخلی دهمین جشنواره رادیو معرفی شدند. 

 
 

مراسم بزرگداشت 69 سالگی رادیو صبح امروز با حضور معاون صدا و مدیران و برنامه‌سازان رادیو در استودیو یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد و در آن برگزیدگان بخش داخلی دهمین جشنواره رادیو معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، حسن خجسته معاون سابق صدا و معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما، حمیدرضا خزایی قائم‌مقام معاون صدا، مدیران و برنامه‌سازان شبکه‌های مختلف رادیو برگزار شد. عذرا وکیلی در ابتدای این مراسم تاریخچه‌ای از رادیو ارائه کرد.

صوفی در این مراسم که مجری آن فرزاد حسنی بود، گفت: افتخار می‌کنم امسال در مراسم شصت و نهمین سالگرد رادیو در جمع صمیمی، وفادار و دوست‌داشتنی رادیو حضور دارم. در این سال‌ها رادیو فراز و نشیب‌های فراوان داشت، اما شاهد توسعه کمی و کیفی در همه شبکه‌ها ملی و استانی بودیم. امیدوارم با ذهن خلاق شما باز هم شاهد توسعه کیفی بخش‌های مختلف باشیم.

وی در ادامه افزود: مهندس ضرغامی علاقمند بود در این مراسم شرکت کند، اما به دلیل حضور در جلسه‌ای مهم نتوانست اینجا حاضر باشد، اما سلام گرم خود را رساند. برای سرآمدی و تشخص رادیو باید مستمراً در مسیر توسعه و ارتقای کیفی حرکت کنیم تا پاسخگوی نیاز واقعی مخاطبان باشیم.

معاون صدا خاطرنشان ساخت: من امروز از همه همکاران می‌خواهم یک دفترچه 10 برگی بردارند و هر صفحه را به مطلبی چون تجربیات، احساس و... خود از رادیو اختصاص دهند تا ما در پایان سال بتوانیم از نظرات دوستان مطلع شویم و از تجربیات آنها استفاده کنیم. به قول خانم وکیلی استودیو رادیو مقدس است. بنابراین آداب یک مکان مقدس باید همیشه رعایت شود.

در ادامه مراسم جشن سالگرد رادیو، صوفی و خزایی قائم‌مقام معاونت صدا با اهدای لوحی از حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی صدا و سیما تقدیر کردند. تقدس‌نژاد با یادی از درگذشتگان رادیو گفت: بهترین خاطرات من از رادیو به دوران خدمت سربازی در سال‌های 1345 و 1346 برمی‌گردد. در آن سال‌ها رادیو مونس من بود. رادیو ارزشمندترین رسانه در کشور است.

در این مراسم حمید منوچهری دوبلور و بازیگر ضمن تبریک به رادیویی‌ها گفت: رادیو یکسال از من بزرگتر است. من 52 است در این رسانه کار می‌کنم. من کارم با رادیو را عاشقانه شروع کردم. یکی از ویژگی‌ همسن و سال‌های من رک گویی است و اینکه کمتر گذشت دارند. جوانان احترام به پیشکسوتان را فراموش نکنند.

در این مراسم مسعود اسکویی گوینده رادیو هم خاطرات خود را از رادیو برای حاضران تعریف کرد. همچنین معاون صدا با اهدای لوح تقدیر از خجسته معاون سابق صدا به پاس 10 سال خدمات ارزنده او تقدیر کرد. خجسته در این مراسم گفت: از اینکه در جمع شما هستم، احساس خوبی دارم. رادیو به همت نفس‌های شما قابلیت خیلی خوبی پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم انسجام درونی خود را حفظ کنید، چون رادیو خیلی بزرگ شده و این وضعیت باید حفظ شود. من به شما علاقه زیادی دارم و شما را فراموش نمی‌کنم. من با دل خوش از رادیو رفتم و هیچوقت با نگرانی از سر کار به خانه نرفتم.

در این مراسم از خانواده مرحومان حمید عاملی، احمد آقالو، سیدمحمد هاشمی آستانه، داود مختاری و فریبا آذرنیا تجلیل به عمل آمد. همچنین تعدادی از بازنشستگان رادیو شامل نسرین بهرامی هنر، حسنیه صالحی، آتوسا معین، زری جوادی لیقوانی، ایمان ساکی، مهری قلع‌ریز، طاهره توفیقی، سعید جعفری، یدالله رضایی گرجان، شهریار کرمی و محمد زرین‌دست تقدیر شدند.

برگزیدگان بخش داخلی دهمین جشنواره رادیو به این شرح است:

* منتخبان مسابقه گزارشگران افتخاری

لوح تقدیر و سه سکه به راضیه دارنگ از مرکز بوشهر، لوح تقدیر و دو سکه به محمد کیانی از تهران، لوح تقدیر و یک سکه به زهرا کوشافر از کرج.

هیئت داوران برخی آثار رسیده را در این بخش شایسته تقدیر دانست و به محدثه بابایی، پگاه نظری، فاطمه سهرابی، شیدا کاویانی، مهدی رضا‌زاده معلم، مهدی اسماعیلی و سعید زارعی لوح تقدیر اهدا شد.

* سایت‌های رادیویی

- بخش اصلی: لوح تقدیر سایت برتر و سه سکه به مهران رهبر حقیقت از رادیو صدای آشنا، لوح تقدیر سایت منتخب و دو سکه به علی اصغر جوشقانی از رادیو معارف، لوح تقدیر سایت منتخب و دو سکه به حامد ارسنجانی از رادیو گفتگو.

هیئت داوران مسئولان سایت این شبکه‌ها شامل علی فرنگی مسئول سایت رادیو تجارت، محمدرضا باقرزاده مسئول سایت رادیو ورزش و جعفر تاجیک مسئول سایت رادیو نوا را شایسته تقدیر دانست.

- نویسنده: لوح تقدیر نویسنده سایت برتر و سه سکه به حبیب تهرانی از رادیو صدای آشنا و لوح تقدیر نویسنده سایت منتخب رادیو و دو سکه به منوچهر اکبرلو از رادیو فرهنگ.

- بخش جنبی و مکمل: لوح تقدیر و سه سکه به آلبرت کوجویی از رادیو تهران و لوح تقدیر و دو سکه به نسترن داداشی از شبکه صدای آشنا.

هیئت داوران به پاس حمایت فعال از سایت شبکه رادیویی لوح تقدیر جشنواره را به مدیر رادیو فرهنگ هادی سعیدی کیاسری، علیرضا نوری مدیر رادیو ایران و امیر نصیبی‌پور مدیر رادیو صدای آشنا تقدیم کرد.

* مدیر روابط عمومی برتر

لوح تقدیر روابط عمومی سایت برتر رادیو و دو سکه به مهران رهبر حقیقت مدیر روابط عمومی رادیو صدای آشنا و لوح تقدیر روابط عمومی سایت منتخب رادیو و یک سکه به علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی رادیو فرهنگ.

* دستیار سایت برتر

لوح تقدیر دستیار سایت برتر و سه سکه به علی شفیعی از رادیو معارف و لوح تقدیر دستیار سایت منتخب رادیو و دو سکه به صابر ونکی از شبکه صدای آشنا.

هیئت داوران لوح تقدیر دستیار سایت منتخب رادیو را ربابه باباخانی از رادیو گفتگو اهدا کرد.

* منتخبان مسابقه عکس رادیویی

- بخش اصلی: لوح تقدیر و چهار سکه به ابراهیم نبی‌پور، لوح تقدیر و چهار سکه به مهدی دهقان و لوح تقدیر و چهار سکه به بهانم صحوی

- بخش جنبی: لوح تقدیر و چهار سکه به ابراهیم سیسان و لوح تقدیر و دو سکه به داریوش کیانی

برگزیدگان بخش پژوهش رادیو

- پایان‌نامه: لوح تقدیر پایان نامه برتر و سه سکه به معصومه اسماعیل‌نژاد، لوح تقدیر پایان نامه منتخب و دو سکه به رعنا محسنی و لوح تقدیر پایان نامه برتر و یک سکه به مرتضی ماستری فراهانی

- بخش کتاب: لوح تقدیر کتاب برتر و سه سکه به حسین سبیلان اردسنانی

- بخش برنامه‌های پژوهش محور: لوح تقدیر برنامه برتر و سه سکه به منوچهر دین‌پرست

- بخش مقالات: لوح تقدیر مقاله برتر و سه سکه مشترک به سلیمان رسولی‌آذر و سیدمهدی میردامادی، لوح تقدیر مقاله منتخب و دو سکه به مریم اکبری و لوح تقدیر مقاله منتخب و یک سکه به ولی‌الله رستمعلی‌زاده

* منتخبان مسابقه وبلاگ‌نویسی رادیویی

- قالب گزارش: لوح تقدیر وبلاگ برتر و سه سکه مشترک به حجت‌الله یحیایی و فاطمه سلطانعلیان

- قالب مقاله: لوح تقدیر وبلاگ برتر و سه سکه به امیر دبیری‌مهر

- قالب خاطره: لوح تقدیر وبلاگ برتر و سه سکه به احمد دهقان

- قالب پادکست: لوح تقدیر وبلاگ برتر و سه سکه به شایسته چابکی

- قالب وبلاگ تخصصی: لوح تقدیر وبلاگ برتر و سه سکه به فاطمه عابدینی‌پور

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed