تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 2 اردیبهشتماه 1388  

 

رأی‌گیری در مورد نحوه مدیریت فیس‌بوک آغاز شد

 
 

مدیران وب‌سایت فیس‌بوک راٰی‌گیری عمومی در مورد نحوه مدیریت این شبکه اجتماعی را آغاز کردند. 

 
 

همشهری آنلاین - مدیران وب‌سایت فیس‌بوک راٰی‌گیری عمومی در مورد نحوه مدیریت این شبکه اجتماعی را آغاز کردند.

قول این رای‌گیری از مدت‌ها قبل به کاربران داده‌شده بود و اکنون کاربران می‌تواند با ورود به بخش نظرسنجی مدیریت فیس‌بوک نظرات خود در مورد نحوه مدیریت اطلاعات شخصی را به گوش مدیران این شبکه اجتماعی برسانند.

پیش‌تر نحوه مدیریت اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک خبرساز شده‌بود و این سایت با انتشار خبری در مورد اینکه نمایه کاربران جزء دارای‌های شرکت فیس‌بوک است جنجال زیادی به پا کرد.

در نظرسنجی جدید؛ کاربران می‌توانند به دو اساس‌نامه مدیریتی متفاوت فعلی و پیشنهادی رأی دهند.

طبق اساس‌نامه فعلی فیس‌بوک، اطلاعات کاربران به دلیل مسائل کپی‌رایت، مورد بررسی مسئولان سایت قرار می‌گیرد و برای اینکه حقوق محتویات نمایه حفظ شود، مجوز (لیسانس) این محتوایت به نام شرکت فیس‌بوک ثبت می‌شود. محتویات نمایه شامل عکس‌ها، دست‌نوشته‌ها و Log فعالیت‌ها می‌شود.

در ادامه اساس‌نامه بیان شده‌است که بعد از حذف نمایه توسط کاربر، اطلاعات کاربران برای مدتی در بانک اطلاعاتی فیس‌بوک باقی می‌ماند.

بخش‌های دیگر اساس‌نامه فعلی شامل مطالبی در مورد امنیت وب‌سایت، هزینه‌های خدمات موبایل، ابزار Share Button و تبلیغات میان‌صفحه‌ای است.

از سوی دیگر اساس‌نامه پیشنهادی بیان می‌کند که مالکیت امتیاز محتوای نمایه کاربران بعد از پاک شدن نمایه توسط کاربر به پایان می‌رسد و بانک اطلاعاتی برای ضبط این اطلاعات وجود نخواهد داشت.

بندهای دیگر اساس‌نامه پیشنهای همچنین در مورد اهمیت اطلاعات شخصی و مدیریت به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با کاربران دیگر بحث می‌کند.

آمار نظرسنجی همانطور که پیش‌بینی می‌شد به نفع اساس‌نامه پیشنهادی پیش می‌رود و تا روز یک‌شنبه 30 فروردین 73 درصد کاربران به این اساس‌نامه و تنها 27درصد به اساس‌نامه فعلی رأی داده‌اند.

نظرسنجی روز 23 آوریل به پایان می‌رسد و تنایج آن برای تغییر نحوه مدیریت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed