تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 30 فروردینماه 1388  

 

استفاده بیش از ۵۰ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی از اینترنت

 
 

مطالعه‌ای که به تازگی انتشار یافته نشان داد بیش از نیمی از بزرگسالان آمریکایی از اینترنت برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 2008 این کشور استفاده کردند.  

 
 

مطالعه‌ای که به تازگی انتشار یافته نشان داد بیش از نیمی از بزرگسالان آمریکایی از اینترنت برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 2008 این کشور استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، طبق یافته‌های مطالعه پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی پیو، در حدود 55 درصد از آمریکایی‌ها اخبار سیاسی آنلاین، موضع‌گیری نامزدها، موارد مورد بحث یا مطالب دیگر در انتخابات را در اینترنت جست‌وجو کردند.

بر اساس این گزارش، اشکال جدید ارتباطات اینترنتی مانند وبلاگ‌ها، سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو نقش برجسته‌ای را ایفا کردند.

طبق یافته‌های این مطالعه، 45 درصد از کاربران اینترنت ویدیوهای آنلاین مربوط به سیاست یا انتخابات را مشاهده کردند؛ 33 درصد محتوای سیاسی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و 52 درصد از شبکه‌های اجتماعی برای اهداف سیاسی استفاده کردند.

بنا بر گزارش پیو، اینترنت به‌عنوان منبع اخبار سیاسی از سال 2000 که تنها 11 درصد از رای‌دهندگان برای آگاهی از اوضاع سیاسی از اینترنت استفاده کردند، رشد مداومی داشته است. این آمار اکنون به 26 درصد رسیده و در میان رای دهندگان جوان، اینترنت، رسانه‌های سنتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

باراک اوباما، نامزد دموکرات برای ریاست جمهوری از اینترنت برای بسیج ارتشی از داوطلبان که به وی برای شکست جان مک کین، رقیب جمهوری خواهش کمک کردند، استفاده کرد. بر اساس یافته‌های این مطالعه، طرفداران اوباما بیش از حامیان مک کین در اینترنت فعالیت می‌کردند.

گروه غیرانتفاعی پیو برای این مطالعه از دو هزار و 254 بزرگسال آمریکایی بین 20 ماه نوامبر تا 4 ماه دسامبر نظرسنجی به عمل آورد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed