تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: جمعه، 28 فروردینماه 1388  

 

سود نوکیا ۹۰ درصد کاهش یافت

 
 

نوکیا که بزرگ‌ترین سازنده گوشی جهان است از کاهش 90 درصدی سود خالص خود در سه ماهه نخست سال 2009 خبر داد.  

 
 

نوکیا که بزرگ‌ترین سازنده گوشی جهان است از کاهش 90 درصدی سود خالص خود در سه ماهه نخست سال 2009 خبر داد.

به گزارش ایسنا، سود خالص این شرکت فنلاندی از ماه ژانویه تا مارس به 122 میلیون یورو (160 میلیون دلار) رسید که ضعیف‌ترین سود خالصی است که این شرکت در دهه جاری و در بحبوحه بحران مالی جهانی شاهد آن بوده است.

نوکیا از ماه ژانویه در بخشی از طرح گسترده کاهش هزینه‌ها، حذف بیش از سه هزار کارمند را اعلام کرده که هزار نفر آن‌ها بصورت ترک داوطلبانه بوده است.

به گفته اولی پکا کالاسوو، مدیر اجرایی نوکیا، فروش از ماه ژانویه تا مارس با خودداری فروشندگان از سفارش گوشی‌های جدید لطمه دید اما جهش احتمالی در سه ماهه بعدی پیش‌بینی شده است.

سهم بازار نوکیا در بحبوحه رقابت شدید از سوی سازندگان تلفن هوشمند بلک بری و اپل، در مقایسه با 39 درصد در سه ماه نخست سال گذشته به 37 درصد در سه ماه نخست امسال رسید اما نسبت به سه ماهه قبلی پایدار بود.

ارزش سهام نوکیا با وجود نتایج مالی ضعیف، به علت چشم‌انداز اطمینان بخش، در بازار بورس هلسینکی 8.8 درصد افزایش یافته و به 11.03 یورو رسید. سود این شرکت در مقایسه با 1.98 میلیارد یورو در سه ماه نخست سال 2008، کاهش 74.1 درصدی یافته و به 514 میلیون یورو رسید.

بر اساس این گزارش فروش این شرکت به 9.28 میلیارد یورو رسید که 26.7 درصد کمتر از 12.66 میلیارد یورو در طول مدت مشابه در سال 2008 بود.

طبق اعلام نوکیا، این شرکت 93.2 میلیون دستگاه تلفن در سه ماه نخست 2009 به فروش رسانده که 19 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است. این شرکت شاهد کاهش جهانی حجم دستگاه‌های تلفن همراه در حدود 10 درصد در سال 2009 بود.

همچنانکه متوسط قیمت فروش از 71 یورو در سه ماه قبلی به 65 یورو رسید، فروش در تمامی بازارهای کلیدی نوکیا کاهش یافت، با این حال فروش در آمریکای شمالی که یک بازار کلیدی به شمار نمی‌رود، 21 درصد افزایش یافت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed