تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 فروردینماه 1388  

 

پیرمردها و پیرزن ها، مشتریان جدید سایت های مدرن

 
 

استفاده از سایت های اینترنتی و بهره مندی از امکانات نوین آنها دیگر منحصر به نوجوانان و جوانان نیست و افراد مسن نیز کم کم به کاربرد این پدیده های مدرن عادت می کنند.  

 
 

استفاده از سایت های اینترنتی و بهره مندی از امکانات نوین آنها دیگر منحصر به نوجوانان و جوانان نیست و افراد مسن نیز کم کم به کاربرد این پدیده های مدرن عادت می کنند.

به گزارش فارس به نقل از سی ان ان، سایت شبکه ای فیس بوک از جمله سایت هایی است که رفته رفته در میان افراد میانسال و مسن نیز جای خود را باز کرده است.

بر اساس نتایج یک بررسی که توسط این شبکه تلویزیونی انجام شده، تعداد افراد بالای 55 سال که به استفاده از فیس بوک علاقه نشان می دهند به خصوص در آمریکای شمالی رشد چشمگیری یافته است.

بسیاری از این افراد از جمله مدیران شرکت های تجاری و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی هستند که برای افزایش تعامل با دیگر افراد و نیز کسب نظرات و دیدگاه های دیگران در مورد اقدامات و فعالیت های خود در سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر عضو می شوند.

بر همین اساس زنان بالای 55 سال نیز روز به روز علاقه بیشتری به استفاده از سایت فیس بوک از خود نشان می دهند به گونه ای که میزان عضویت زنان بالای 55 سال آمریکایی در فیس بوک ظرف شش ماه اخیر 550 درصد رشد نشان می دهد. میزان این رشد در میان جوانان زیر 25 سال تنها 20 درصد است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed