تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان صداوسیما

تاریخ ارسال: دوشنبه، 24 فروردینماه 1388  

 

معاون صداوسیما : طرح «خبرنگار محله» در محلات تهران اجرا می‌شود

 
 

معاون صدای سازمان صدا و سیما از اجرای «طرح خبرنگار محله» در سطح محلات تهران در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با همکاری شورایاری‌های محلات اجرا می‌شود.  

 
 

معاون صدای سازمان صدا و سیما از اجرای «طرح خبرنگار محله» در سطح محلات تهران در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با همکاری شورایاری‌های محلات اجرا می‌شود.

به گزارش روایط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، حسین صوفی، معاون صدای سازمان صدا و سیما در دیدار از مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، از آمادگی رسانه ملی به منظور کمک به مدیریت شهری پایتخت در کاهش ترافیک خبر داد.

صوفی در جریان این دیدار که با حضور معاون شهردار تهران انجام شد، اظهار کرد: شبکه‌های رادیو به ویژه شبکه رادیویی تهران به صورت کامل آماده‌اند تا با شهرداری تهران در جهت کاهش ترافیک همکاری کنند.

معاون رسانه ملی افزود: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و پخش برنامه‌های جذاب از طریق شبکه‌های عمومی، اختصاصی و تخصصی صدا بتوانیم در تامین آرامش و آسایش شهروندان به مدیریت شهری پایتخت کمک کنیم.

صوفی با اشاره به راه‌اندازی استودیو صدای تبریز و آماده سازی استودیو صدای شیراز با الگوگیری از استودیو صدای پایتخت، تصریح کرد: رویکرد شهری با نگاه شهروندی از جمله کارکردهای جدید رسانه است که هر چه توسعه پیدا کند، سهولت زندگی شهروندی بیشتر می‌شود.

معاون سازمان صدا و سیما شبکه‌های محلی را نقطه اتصال رسانه به شهر و شهروندان دانست و اضافه کرد: محصول این شبکه‌ها آموزش شهروندی و افزایش آگاهی شهروندان و تصحیح رفتارهای ایشان، توسعه خدمات مدیریت شهری و برقراری نظم و انضباط در شهر است.

صوفی اهمیت تحول در رسانه و ضرورت استمرار کیفی و کمی در این تحول را مورد تاکید قرار داد و گفت: نقد سالم و سازنده بهترین حمایت است و از طریق جلب اعتماد عمومی، مشارکت شهروندان را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی به دنبال دارد.

معاون رسانه ملی با تاکید بر این که سازمان صدا و سیما در جهت خدمت به مردم مصمم به همراهی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: این همکاری باعث رشد و تعالی و پویایی مجموعه‌ها و نوآوری و شکوفایی در ارائه خدمات آنها به مردم می شود.

جعفر تشکری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با قدردانی از مدیر شبکه رادیویی تهران به واسطه راه‌اندازی و فعالیت استودیو صدای پایتخت اظهار کرد: از جمله نتایج آغاز به کار صدای شهر افزایش سطح انتظارات و توقعات شهروندان از دستگاه‌های اجرایی است.

وی نگاه تخصصی و کارشناسی به مسائل و موضوعات شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود: این ظرفیت در مسئولان شهر وجود دارد که پذیرای انتقادات مردم و نقدهای رسانه‌ها باشد و در جهت رفع مسائل و مشکلات بکوشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری به رسانه به مثابه آینه‌ای برای انعکاس انتظارات و مطالبات شهروندان نگاه می‌کند، تصریح کرد: البته فعالیت شبکه‌های محلی در اصلاح رفتارهای شهروندان و در جهت انجام تکالیف و وظایف شهروندی ایشان نیز مؤثر است.

معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت شبکه‌های تلویزیونی تهران و خبر به عنوان شبکه‌های رادیویی تهران و پیام در مرکز کنترل ترافیک پایتخت اضافه کرد: امیدواریم شاهد تعمیق و توسعه هر چه بیشتر همکاری رسانه ملی در جهت بهبود ارائه خدمات به شهروندان باشیم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed