تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 23 فروردینماه 1388  

 

مایکروسافت و گوگل برای توییتر رقابت می‌کنند

 
 

هر دو شرکت گوگل و مایکروسافت به دلیل پتانسیل درآمد تبلیغاتی جست‌وجوی توییتر، در حال مذاکره با این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی هستند. 

 
 

هر دو شرکت گوگل و مایکروسافت به دلیل پتانسیل درآمد تبلیغاتی جست‌وجوی توییتر، در حال مذاکره با این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی هستند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش وبلاگ وال استریت ژورنال، به عقیده بسیاری از کارشناسان، فورمت 140 کاراکتری فوری توییتر مورد بزرگ بعدی برای جست‌وجوست که اکنون تحت اختیار گوگل قرار دارد و مایکروسافت در این زمینه از گوگل عقب تراست.

چند روز قبل رسانه‌ها گزارش داده بودند گوگل در حال مذاکره برای خرید توییتر با رقمی است که از 250 میلیون دلار تا یک میلیارد دلار می‌رسد.

بیز استون، یکی از بنیانگذاران توییتر بعدها در یک پست وبلاگ آن را کم اهمیت جلوه داده اما این شایعات را رد نکرده و اظهار کرد: تعجبی ندارد که توییتر به طور مرتب با شرکت‌های دیگر و درباره موضوعات متنوع وارد مذاکره شود. هدف ما ساخت یک شرکت مستقل و منفعت‌دار است و ما تازه آغاز کرده‌ایم.

وب سایت میکرو وبلاگ‌نویسی توییترکه عضویت در آن رایگان است به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های معروف به توییت را در140 کاراکتر یا کمتر به شبکه‌ای از دوستان و آشنایانشان ارسال کنند.

توییتر همچنین به‌عنوان یک ابزار فعالیت اجتماعی توسط گروه‌های مختلف برای ارتباط با یکدیگر و ارسال پیام به مخاطبان گسترده یا در هنگام بروز حوادثی مانند زلزله یا حملات تروریستی برای ارسال خبرهای فوری از محل حادثه مورد استفاده قرار گرفته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed