تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخنرانی

تاریخ ارسال: شنبه، 22 فروردینماه 1388  

 

نشست «بررسی نقش برنامه‌های دینی تلویزیون در کاهش یا افزایش دینداری»

 
 

نشست تخصصی «بررسی نقش برنامه های دینی تلویزیون در کاهش یا افزایش دینداری» از سوی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

 
 

نشست تخصصی «بررسی نقش برنامه های دینی تلویزیون در کاهش یا افزایش دینداری» از سوی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار خواهد شد.

روز دوشنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه جاری ساعت ۱۵، نشست علمی «بررسی نقش برنامه های دینی تلویزیون در کاهش یا افزایش دینداری» از سوی کمیته تخصصی مطالعات رسانه های دیداری و شنیداری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار خواهد شد.

دکتر اعظم راودراد، عضو هیئت علمی و معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران سخنران این نشست خواهند بود.

هدف از این نشست توضیح رابطه میان برنامه‌های دینی و غیر دینی در تلویزیون دینی-ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران با سکولاریسم یا عرفی شدن دین در سطح جامعه است. برای رسیدن به این هدف، در ابتدا مفاهیم مورد نیاز شامل برنامه دینی، برنامه غیر دینی، تلویزیون دینی و تلویزیون ایدئولوژیک توضیح داده می‌شود. سپس با مراجعه به چند نمونه از انواع برنامه‌هایی که در طیفی از برنامه‌های غیر دینی تا برنامه‌های دینی قرار می‌گیرند، چگونگی اثرگذاری آنها بر مخاطب جهت شکل‌دهی تعریفی از دین به عنوان دین منحصر در حوزه خصوصی، یا دین فعال در هر دو حوزه عمومی و خصوصی مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.

محل برگزاری نشست در دفتر انجمن، واقع در خیابان جلال آل احمد، پل نصر، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، طبقه اول، دفتر انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed