تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان صداوسیما

تاریخ ارسال: شنبه، 22 فروردینماه 1388  

 

۱۱ سیاست تبلیغی صداوسیما در انتخابات ریاست جمهوری ابلاغ شد

 
 

در پی جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما با رئیس سازمان، سیاست‌های تبلیغی رسانه ملی در دهمین انتخابات ریاست جمهوری در 11 بند با حضور همه اعضای شورا تصویب و به سازمان ابلاغ شد.  

 
 

در پی جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما با رئیس سازمان، سیاست‌های تبلیغی رسانه ملی در دهمین انتخابات ریاست جمهوری در 11 بند با حضور همه اعضای شورا تصویب و به سازمان ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مظفر، رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما، نکاتی را که باید در سیاست‌های تبلیغی صدا و سیما در مورد انتخابات دهم ریاست جمهوری مورد توجه قرار گیرد به این شرح اعلام کرد:

1. ترویج رهنمودهای حضرت امام (ره) و گفتمان مقام معظم رهبری در تبیین جهتگیری‌ها و معیارهای انتخاباتی برای انتخاب اصلح

2. برنامه‌ریزی متنوع و جذاب اقناعی و انگیزشی برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تبیین نقش حضور حداکثری مردم در انسجام ملی و افزایش اعتبار بین‌المللی نظام اسلامی در عرصه جهانی

3. برنامه‌ریزی و فرهنگسازی برای رعایت و اشاعه اخلاق سیاسی و انتخاباتی و برحذر داشتن نامزدها و حامیان آنان از بداخلاقی‌های سیاسی و افزایش هشیاری مردم در قبال انحراف جریان انتخابات از مسیر سالم

4. توجه به مصالح عمومی در تبلیغات، اتخاذ گفتمان وحدت و انسجام و همبستگی ملی و پرهیز از دامن زدن به اختلافات مذهبی، قومی و نژادی

5. تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نقش رئیس قوه مجریه برای افزایش حساسیت مردم برای مشارکت گسترده و انتخابات اصلح

6. حفظ استقلال رسانه ملی و اعمال سیاست بیطرفی و پرهیز از حمایت از گروه و فرد خاص یا تخریب و تضعیف نامزدها

7. اتخاذ رویکرد برنامه‌محوری به مقوله انتخابات در تبلیغات با واکاوی برنامه‌ها و اهداف نامزدها و تنویر افکار عمومی با تبیین ویژگی‌های نامزد کارآمد و شایسته

8. پیش‌بینی وقت کافی در ساعت مناسب و پربیننده برای انعکاس دیدگاهها و برنامه‌‌های نامزدهای مورد تأیید شورای نگهبان در رسانه ملی

9. برگزاری میزگرد و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزدها و حامیان آنها برای آشنایی بیشتر مردم با مواضع و برنامه‌های آنان

10. پیگیری سیاست رقابتی نشان دادن انتخابات میان نامزدها و حامیان آنها برای آشنایی بیشتر مردم با مواضع و برنامه‌های آنان

11. پوشش خبری مناسب در مورد رویدادها و مسائل انتخاباتی و اطلاع‌رسانی به موقع در این زمینه

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed