تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: شنبه، 22 فروردینماه 1388  

 

رسانه‌ای به نام «احمدی نژاد»

 
 

پروفسور "حمید مولانا" مشاور رسانه ای رییس جمهوری و مؤسس و استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه امریکن دی سی واشنگتن محمود احمدی نژاد را یک "رسانه" توصیف می کند. 

 
 

خبرگزاری ایرنا - پروفسور "حمید مولانا" مشاور رسانه ای رییس جمهوری و مؤسس و استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه امریکن دی سی واشنگتن محمود احمدی نژاد را یک "رسانه" توصیف می کند.

مولانا می گوید: «آقای دکتر احمدی نژاد خود یک رسانه است. یعنی خود ایشان این توانایی را دارد که بتواند با مردم به طور مستقیم بدون اینکه خبرنگاری در میان باشد، صحبت کند و فراسوی این زیرساخت های الکترونیکی و تشکیلات امروزی رسانه ای باشد.»

به گفته مولانا، «آقای احمدی نژاد در طول ریاست جمهوری و به ویژه در صحنه بین المللی و در این 4 سال که به نیویورک تشریف بردند و در سازمان ملل متحد در صحنه بین المللی حاضر شدند، ایشان این توانایی را داشت که فراسوی رسانه های الکترونیکی امروز با مردم رابطه پیدا کند.»

ساسان والیزاده در کتاب «رسانه ای به نام احمدی نژاد» ضمن پرداختن به به همین ویژگی شخصیت رییس جمهوری کشورمان، گزارشی از سفر چهارم وی به نیویورک ارایه می دهد.

این کتاب 128 صفحه ای که مشتمل بر پیش درآمد و 6 بخش است، توسط موسسه خانه کتاب به چاپ رسیده است.

در بخش پیش درآمد این کتاب به قلم نویسنده می‌خوانیم : «احمدی نژاد هر ساله مسافر ماه سپتامبر نیویورک است. نیویورک شهر پردامنه ای است، شهری که شاهراه اقتصاد، هنر و سیاست در شهر آشوب هزاره سوم پنداشته می شود.این کتاب روایتی از سفر چهارم احمدی نژاد به اجلاس شصت و چهارم سازمان ملل در شهر نیویورک است. احمدی نژاد بیش از هر رییس دولتی به میان خبرنگاران آمده است، مرد خبرسازی که خودش را خبرنگار نیز می داند، خبر احمدی نژاد دعوت به صفات ستوده و زوایای نامکشوفی است که شاید خلاف عادت های مالوف باشد.

این کتاب نه چندان فربه حاصل کنکاشی در چند و چون دیپلماسی رسانه ای رییس جمهوری در سفر به آمریکا است. نام کتاب را از استاد مولانا وام گرفته ام. متن ترجمان دیده هاست. دوباره می نویسم: "دیده ها!" نه انگاره های موهوم یا «به خواسته های چنان که افتد و دانی!»، نه پی اثبات فرضیات بوده ام نه به انکار کسی برخاسته ام: یک روایت بی واسطه و ساده از یک سفر چند روزه! چنین می انگارم که متن چالشی با مولف ندارد و لابد با مخاطب نیز صمیمی است. آیا خوانندگان کاشفان دقایق این سفر رسانه ای خواهند بود؟»

منبع: خبرگزاری ایرنا

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed